Mijn Riva TNT2 ultra 32MB werkt perfect. Ik heb hem al een tijdje en nooit problemen gehad. Er zit ook een TV-out op en ik leen een kabeltje van een vriend. Sluit het aan en mijn DivXjes prachtig mooi op de TV. Na een weekje die kabel weer terug gebracht.
Na een paar maandjes besluit ik om zelf zo'n kabel te kopen. Ik naar televersum en vraag zo'n kabel. Sluit het aan en ik krijg alleen zwart wit beeld. Misschien doe ik iets verkeerd maar ik zou niet weten wat. Hoe moet ik bjvoorbeeld mijn kaart instellen, als PAL-B of Pal-G? Ik heb natuurlijk zelf al het een en ander geprobeerd maar misschien kunnen jullie me een idee geven. Of is mijn kabeltje misschien kapot ?! Hieronder wat informatie over mijn PC.
- PIII 500Mhz
- 384 MB geheugen
- TNT2 ultra 32MB
- Windows 2000 SP2
- Detonator drivers versie ...?
Na een paar maandjes besluit ik om zelf zo'n kabel te kopen. Ik naar televersum en vraag zo'n kabel. Sluit het aan en ik krijg alleen zwart wit beeld. Misschien doe ik iets verkeerd maar ik zou niet weten wat. Hoe moet ik bjvoorbeeld mijn kaart instellen, als PAL-B of Pal-G? Ik heb natuurlijk zelf al het een en ander geprobeerd maar misschien kunnen jullie me een idee geven. Of is mijn kabeltje misschien kapot ?! Hieronder wat informatie over mijn PC.
- PIII 500Mhz
- 384 MB geheugen
- TNT2 ultra 32MB
- Windows 2000 SP2
- Detonator drivers versie ...?