Invoegen screenshots bij reacties

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Geen flauw idee of ik hier moet zijn, maar mijn vraag gaat over het invoegen van een screenshot als ik een reactie plaats. Ik weet hoe ik een screenshot kan invoegen, echter die screenshots zijn bij mij altijd aan de riante kant.

Heb al wat zitten prutsen, maar ik kom er niet uit. Hoe maak ik die screenshots kleiner en hoe kan ik bij voorbeeld slechts een thumbnail plaatsen en als je daar op klikt deze vergroot wordt weergegeven?

Kan iemand mij de goede richting opduwen?
Indien het hier niet op de juiste plek geplaatst is hoor ik dat ook graag.. :)

Zie hier wat ik bedoel..Gigantisch groot toch.. :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NODU0HGFQEI7_ipPNOBuLssNoCw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4YAs05Cyd08hXG66e7K6bZUL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door RCBL op 02-12-2024 15:09 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ischium
  • Registratie: Juni 2023
  • Niet online

Ischium

Of is 'ie um niet

Als je naar je foto album gaat op tweakers en op je ge-uploade plaatje klikt, dan krijg je een kant en klaar stukje om te kopieren. Makkelijker kan niet. :)

Mocht je het handmatig of met extern plaatje willen doen, dan kan je simpelweg gewoon een url tag om een image tag heen zetten.

Voorbeeld:
code:
1
[url="Link van grote plaatje"][img]Link van kleine plaatje[/img][/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:21

Barrycade

Through the...

Plaatjes schalen toch gewoon? Ik zie hier op mobiel een klein plaatje ter breedte van de pagina/ het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bJOSe1oLZe-CXojfTKZK2ML8Pwo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/cxvOXpKEOycevwszVyQ0q9z0.gif?f=user_large

[img=100,66]https://tweakers.net/i/bJOSe1oLZe-CXojfTKZK2ML8Pwo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/cxvOXpKEOycevwszVyQ0q9z0.gif?f=user_large[/IMG]

Let op de 100, die kan je aanpassen naar wens. Ongeacht de grootte van het plaatje.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Bij het invoegen via de image-upload/selectie in de toolbar krijg je ook een klikbare geresizede versie ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

crisp schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 20:12:
Bij het invoegen via de image-upload/selectie in de toolbar krijg je ook een klikbare geresizede versie ;)
Alleen als je meerdere afbeeldingen selecteert. Als je een enkele afbeelding invoegt krijg je die keuze niet.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Yorinn schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 21:05:
[...]

Alleen als je meerdere afbeeldingen selecteert. Als je een enkele afbeelding invoegt krijg je die keuze niet.
Bij een enkele afbeelding krijg je een "thumb" van 800px breed met link (imageviewer) voor de grote versie. Maar inderdaad, pas bij meerdere krijg je ook een optie voor kleinere thumbs.

Intentionally left blank

Pagina: 1