Toon posts:

Hoe .bin file branden zonder .cue file

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het. Er zijn tientallen topics over bin/cue files en hoe die te branden. Heb ze bijna allemaal doorgelopen maar het is mij nog steeds duidelijk of het mogelijk is om een .bin file te branden zonder de bijbehorende .cue file.

Weet iemand hoe ik dit kan aanpakken? De .bin file naar .iso omzetten is een optie maar bin2iso heeft ook een .cue file nodig. Help plz!

Verwijderd

je wilt dus een cue bin laden?

sorry kon het niet laten

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
in Nero kan je dat redelijk makkelijk doen:

File -> Burn Image, bij type of files even all types aanklikken, daarna bin selecteren.

Daarna krijg je een venstertje met instellingen, normaal gesproken zet je daar de instellingen in die in de .cue staan, nu 'gok' je die dus, meestal (volgens mij ben ik er nog geen tegengekomen waarbij dat niet zo is) is het een kwestie van 'raw data' aanvinken.

En branden maar...

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-04 08:57
Isobuster kan dat ook, dat vind ik zelf makkelijker dan Nero.

www.isobuster.com

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 13 september 2001 22:09 schreef The Fox het volgende:
Isobuster kan dat ook, dat vind ik zelf makkelijker dan Nero.

www.isobuster.com
Bedankt voor jullie reacties. Wat kan isobuster ook? Ik heb het al gedownload, maar branden ermee kan ik niet.

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Op donderdag 13 september 2001 21:40 schreef InnerSelf het volgende:
je wilt dus een cue bin laden?

sorry kon het niet laten
schei ff uit :r

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-04 08:57
Op donderdag 13 september 2001 22:18 schreef Dock27 het volgende:

[..]

Bedankt voor jullie reacties. Wat kan isobuster ook? Ik heb het al gedownload, maar branden ermee kan ik niet.
Ik gebruik isobuster altijd om illegaal verkregen games en software uit te pakken naar hd, vandaaruit installeer ik dan. Waarom op cd zetten? Er zit toch altijd een Crack bij, om zonder cd te spelen.

:)
Pagina: 1