Hotmail: blokkeren op onderwerp

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:37

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Ik krijg nu dagelijks mail binnen van een Rituals beloning. Ik heb het reeds gerapporteerd als spam, en ook de afzender geblokkeerd (op outlook.live.com, dus de webversie)

Op de een of andere wijze blijven de mails doorkomen elke dag, volgens mij zitten er steeds kleine aanpassingen in het adres, waardoor ik niet kan blokkeren op basis van afzender.

Is er in de webversie van outlook/hotmail een mogelijkheid om te blokkeren op basis van onderwerp? Want dan zet ik daar gewoon rituals neer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
dat lijkt mij rule based

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:57
je kunt een regel aanmaken om bij binnenkomst de ongewenste mail te verwijderen / verplaatsen naar een bepaalde map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:37

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
ik had over de optie heen gelezen, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Check ook meteen even Sinds paar maanden spam welke ik niet kan stoppen (hotmail), je bent niet de enige die last heeft van spam in Outlook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyFool
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04 20:37
Bloedirritant, 100x gerapporteerd ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Deze spam krijg ik ook, ooit op een slaperige zondagochtend op een link geklikt van een mail die van ICS leek te komen... Grote fout. :') Zelfde tuig wat daarachter zat stuurt bijna dagelijks nieuwe troep, ze doen niet eens meer moeite om het mailadres te matchen met het bericht proberen vanalles, woningnet, makro, banken, energiebesparing, nu inderdaad Rituals kadopakketten. Bij mij kwam deze ook door het spamfilter heen. Daar ik er nog wel eens wat bestel kan ik de inboxrule helaas niet aanpassen.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:15
SmurfLink schreef op maandag 2 december 2024 @ 11:07:
Daar ik er nog wel eens wat bestel kan ik de inboxrule helaas niet aanpassen.
Misschien kun je dan nog wel checken of de echte mails altijd dezelfde afzender hebben, of een ander patroon. Neem aan dat bij echte mails er wel altijd rituals.nl of rituals.com als verzender staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-05 06:59
blijkbaar is het team wat de spam filters onderhoudt bij microsoft weg bezuinigd ofzo...heb dit ook al weken ondertussen en geen enkele verbetering. Spam melden heeft geen enkel effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-05 22:13
Ik heb vooral dat legitieme mail steeds vaker in de ongewenste e-mail komt bij Hotmail/Outlook. Maar ook niet altijd, zelfde afzender, de ene keer netjes in Postvak IN, de andere keer in Ongewenst. mail van mijn bank, mijn zorgverzekering, paypal, van alles.

Hetzelfde team dat die fantastische wireless display adapter van Microsoft deed, deed ook de spamfilter onderhoud van Hotmail want sinds die display adapter niet meer bestaat is de spam herkenning ook 1 bak ellende.
Pagina: 1