soms gebeurt het dat mijn pc plotseling een minuut achter elkaar gaat ratelen(rekenen of hoe je het ook noemt)zonder dat ik er iets mee doet. Als ik dan een programma opstart dan stopt hij ermee. Weet iemand wat dit is want ik vind dit erg vreemd en hij doet dit pas sinds kort.
Sorry ik heb wel vaker deze term gezien maar wat houdt het eigenlijk in.Op donderdag 13 september 2001 22:18 schreef w00dstock het volgende:
heb je geen koe lopen
Koe:
1) Bos taurus - groot 4-voetige herkauwer met veel uiers, vaak gezien op Nederlandse weiden
2) Programmatje waarmee je in groepsverband onbenutte CPU cycles voor iets leuks (de oorspronkelijk RC5-64) of iets nuttigs (Genome@home) of ertussenin (Seti@home) in kan zetten. Teamsport voor nerds dus.
Koetje hebben draaien wil wel eens de CPU goed belasten, en ook af en toe HDD activiteit veroorzaken.
Maar als je niet weet wat een koe is, lijkt dat me sterk. Waarschijnlijker is dat je in Control Panel -> System -> Performance -> Virtual Memory de intstelling 'Let Windows manage your virtual memory settings (Recommended)'. Niet aan te raden dus. Windows zit constant die virtual memory te resizen. Dat is dus die gereutel. Stel een vaste waarde in (zowel maximum als minimum hetzelfde)- liefts 2x je RAM (als is dat bij 256MB ofzo beetje overdreven). Geen last meer van geratel
1) Bos taurus - groot 4-voetige herkauwer met veel uiers, vaak gezien op Nederlandse weiden
2) Programmatje waarmee je in groepsverband onbenutte CPU cycles voor iets leuks (de oorspronkelijk RC5-64) of iets nuttigs (Genome@home) of ertussenin (Seti@home) in kan zetten. Teamsport voor nerds dus.
Koetje hebben draaien wil wel eens de CPU goed belasten, en ook af en toe HDD activiteit veroorzaken.
Maar als je niet weet wat een koe is, lijkt dat me sterk. Waarschijnlijker is dat je in Control Panel -> System -> Performance -> Virtual Memory de intstelling 'Let Windows manage your virtual memory settings (Recommended)'. Niet aan te raden dus. Windows zit constant die virtual memory te resizen. Dat is dus die gereutel. Stel een vaste waarde in (zowel maximum als minimum hetzelfde)- liefts 2x je RAM (als is dat bij 256MB ofzo beetje overdreven). Geen last meer van geratel
Oslik blyat! Oslik!
als je winME hebt dan moet je het volgende uitzetten:
eigenschappen "deze computer" > tabblad "prestaties" > button "bestandssysteem" > tabblad "probleemoplossing" > en vink het vakje "optie systeem herstellen uitschakelen" aan
eigenschappen "deze computer" > tabblad "prestaties" > button "bestandssysteem" > tabblad "probleemoplossing" > en vink het vakje "optie systeem herstellen uitschakelen" aan
Ok dank je ik heb minimum en maximum op 512 gezet (ik heb 256mb geheugen)en ik doe niet aan nerds team sport dus een koe is onbelangrijk voor mij.
maar nog effe een vraagje waarom doet hij dat nu pas ineens terwijl die optie van het geheugen altijd op recommend heeft gestaan.
maar nog effe een vraagje waarom doet hij dat nu pas ineens terwijl die optie van het geheugen altijd op recommend heeft gestaan.
Ik heb Win98SEOp donderdag 13 september 2001 22:57 schreef swipe het volgende:
als je winME hebt dan moet je het volgende uitzetten:
zet dat office ding bij opstarten uit osa.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
osa valt nog wel mee.
Findfast is veel erger, lekker met de harddisk ratelen, vind 'ie lekker
.
Findfast is veel erger, lekker met de harddisk ratelen, vind 'ie lekker
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
lcuky bastard.
Dat ding van doet 9 van de 10 keer vreemd, altijd een verrassing als je hem opstart.
Dat ding van doet 9 van de 10 keer vreemd, altijd een verrassing als je hem opstart.
Pagina: 1