Ik heb reeds in google gezocht krijg twee pagina's naar het is niet duidelijk.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
videobewerken en streamen
software windows 11, OBS en adobe premiere pro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
videokaart ASUS Geforce RTX 2060 DUAL 12GB en SSD samsung 870EVO 1TB
Dit is het systeem dat ik tweedehands wil gaan kopen:
Specs:
Processor: i7 9700k overclocked naar 4.6ghz (8cores en 8 threads)
Ram: 2x8 gb corsair vengeance rgb 2666mhz
Moederbord: msi z390 A pro
Procesorkoeler: nzxt kraken x63 280mm
Voeding: coolermaster mwe gold v2 met 12pinn videokaartkabel
Behuizing: Asus TUF gt501
Momenteel zonder videokaart en ssd maar kan eventueel voor gezorgt worden.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Volgens de beschrijving die bij de advertentie staat is de Processor: i7 9700k overclocked naar 4.6ghz (8cores en 8 threads)
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag had ik geweten of ik mijn componenten die ik reeds heb de videokaart ASUS Geforce RTX 2060 DUAL 12GB en de SSD samsung 870EVO 1TB compatible zijn voor het systeem die ik tweedehands wil aankopen zie hierboven Specs?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
videobewerken en streamen
software windows 11, OBS en adobe premiere pro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
videokaart ASUS Geforce RTX 2060 DUAL 12GB en SSD samsung 870EVO 1TB
Dit is het systeem dat ik tweedehands wil gaan kopen:
Specs:
Processor: i7 9700k overclocked naar 4.6ghz (8cores en 8 threads)
Ram: 2x8 gb corsair vengeance rgb 2666mhz
Moederbord: msi z390 A pro
Procesorkoeler: nzxt kraken x63 280mm
Voeding: coolermaster mwe gold v2 met 12pinn videokaartkabel
Behuizing: Asus TUF gt501
Momenteel zonder videokaart en ssd maar kan eventueel voor gezorgt worden.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Volgens de beschrijving die bij de advertentie staat is de Processor: i7 9700k overclocked naar 4.6ghz (8cores en 8 threads)
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag had ik geweten of ik mijn componenten die ik reeds heb de videokaart ASUS Geforce RTX 2060 DUAL 12GB en de SSD samsung 870EVO 1TB compatible zijn voor het systeem die ik tweedehands wil aankopen zie hierboven Specs?