Hi mede-tweakers,
Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen. Dacht vandaag even voor het eerst onze sifon wastafel schoon te maken (we wonen er nog geen jaar).
Nu loop ik tegen het volgende aan. Rubber ring lijkt versleten. Naar de bouwmarkt geweest om een nieuwe te kopen, maar ik kon dit exemplaar nergens vinden. De medewerker van de bouwmarkt kende dit ook helaas niet. Op de gok een standaard conische ring 40mm gekocht, omdat de afmeting wel hetzelfde lijkt/is. Helaas lekt het bij gebruik van wastafel met een enkel drupje. Ik gok dat het toch met de rubber ring te maken heeft.
Hebben jullie tips hoe we dit exemplaar noemen en waar ik dit kan vinden?
Zie foto’s
:strip_exif()/f/image/O6rgbeJpZUCs2uh2r285G9NI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fN5xdKopvkROkNVmtG279gkX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZNI9gDr7Ia2PN4KfS7NbMZzC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/p3LUQj5wWQQJWUBpuoMQFobs.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen. Dacht vandaag even voor het eerst onze sifon wastafel schoon te maken (we wonen er nog geen jaar).
Nu loop ik tegen het volgende aan. Rubber ring lijkt versleten. Naar de bouwmarkt geweest om een nieuwe te kopen, maar ik kon dit exemplaar nergens vinden. De medewerker van de bouwmarkt kende dit ook helaas niet. Op de gok een standaard conische ring 40mm gekocht, omdat de afmeting wel hetzelfde lijkt/is. Helaas lekt het bij gebruik van wastafel met een enkel drupje. Ik gok dat het toch met de rubber ring te maken heeft.
Hebben jullie tips hoe we dit exemplaar noemen en waar ik dit kan vinden?
Zie foto’s
:strip_exif()/f/image/O6rgbeJpZUCs2uh2r285G9NI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fN5xdKopvkROkNVmtG279gkX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZNI9gDr7Ia2PN4KfS7NbMZzC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/p3LUQj5wWQQJWUBpuoMQFobs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/15aAGls3ABcSA1ftABNqCobZ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door JS0180 op 01-12-2024 22:57 ]