Ubiquity G4 pro deurbel en openen van poort.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rietveldusa
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 13-05 00:25
Mijn vraag
Hallo

Mijn schoonbroer heeft een hangaar met poort en momenteel een ELRO deurbel waarmee hij vanop afstand de poort kan openen (leveranciers, werknemers)

Nu hebben we hier alle camera’s vervangen door Ubiquiti camera’s met een dream machine. Omdat de ELRO deurbel vaker niet meer werkt dan wel dachten we daarom om ook de deze deurbel te vervangen door de Ubiqiti G4 pro deurbel. Maar de vraag is, kan deze ook vanop afstand de poort openen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ubiquiti dream machine en verscheidene camera’s van Ubiquiti

Alvast bedankt

Mvg

Bart

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredvZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:48
Dat ligt er aan hoe het eea nu in elkaar steekt. Wat heb je nu staan van Elro en hoe is dat verboden met de poort?
Als het openen an sich een aparte schakeling is, dan kan je de G4 Pro eenvoudig "er bij" hangen.

Mocht de ELRO-deurbel meer zijn dan alleen bel met een ingebouwde schakeling voor de poort, dan zal je voor het bedienen van de poort nog iets moeten verzinnen.

Spel en typfouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rietveldusa
In de ELRO zit er eigenlijk niet meer dan een relais die bij een puls de kabels van de poort doorschakelt en zo een puls geeft en de poort opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredvZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:48
Rietveldusa schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:34:
In de ELRO zit er eigenlijk niet meer dan een relais die bij een puls de kabels van de poort doorschakelt en zo een puls geeft en de poort opent.
Werkt dat relais ook zonder dat er iemand aanbelt? Dan zou je de G4 Pro er naast kunnen hangen.

De G4 Pro heeft in elk geval geen mogelijkheid om zichzelf te verbinden met een poort om die open en dicht te doen.

[ Voor 14% gewijzigd door FredvZ op 01-12-2024 20:50 ]

Spel en typfouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rietveldusa
Jammer, dan denk ik dat we moeten gaan kijken naar hun intercoms