Mijn vraag
Hoe krijg ik Chromecast werkend op mijn Philips 55oled759/12 Titan Os tv?
Eigenlijk heb ik de situatie niet veranderd. Ik had een oude Sony smart tv met Android Os en alleen die vervangen door mijn nieuwe Philips.
Relevante software en hardware die ik gebruik
55oled759/12
Pixel 6a
iPhone SE
Samsung A55
Ipad
2 Deco M5R
Asus RT-AC66U
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Software updates op alle apparaten
Mesh netwerk uitgezet
Alle Deco's behalve 1 uitgeschakeld zodat we allemaal met dezelfde deco verbinden
Third party chromecast apps
Opnieuw opstarten van alle apparaten
Alle apparaten zijn met wifi verbonden. Chromecast werkt met geen van de smartphones of tablet.
Ik heb al veel geprobeerd en kom enkel tot bovenstaande oplossingen die niet werken.
Youtube werkt wel, maar ik heb gelezen dat dat geen echt streamen is maar dat daarvoor de Youtube app gebruikt wordt.
Hoe krijg ik Chromecast werkend op mijn Philips 55oled759/12 Titan Os tv?
Eigenlijk heb ik de situatie niet veranderd. Ik had een oude Sony smart tv met Android Os en alleen die vervangen door mijn nieuwe Philips.
Relevante software en hardware die ik gebruik
55oled759/12
Pixel 6a
iPhone SE
Samsung A55
Ipad
2 Deco M5R
Asus RT-AC66U
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Software updates op alle apparaten
Mesh netwerk uitgezet
Alle Deco's behalve 1 uitgeschakeld zodat we allemaal met dezelfde deco verbinden
Third party chromecast apps
Opnieuw opstarten van alle apparaten
Alle apparaten zijn met wifi verbonden. Chromecast werkt met geen van de smartphones of tablet.
Ik heb al veel geprobeerd en kom enkel tot bovenstaande oplossingen die niet werken.
Youtube werkt wel, maar ik heb gelezen dat dat geen echt streamen is maar dat daarvoor de Youtube app gebruikt wordt.
[ Voor 12% gewijzigd door nikos_cs op 01-12-2024 15:34 ]