Wooting 80HE: de lekkerste tot nu toe

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mday
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 15:49
Artikel: review: Wooting 80HE: de lekkerste tot nu toe
Auteur: @willemdemoor

Vraagje, is het frontpage en top banner asset aangeleverd door Wooting zelf? Ik dacht aanvankelijk van wel maar vond het zo vreemd eruit zien dat ik heb na moeten zoeken hoe het daadwerkelijke product eruit ziet; nergens op de Wooting websites zie ik het grote logo eroverheen. Mocht het door Tweakers zijn aangepast: Je kan het gooien op een gevalletje smaken verschillen natuurlijk maar een productfoto zo aanpassen dat bovenstaande situatie ontstaat is m.i. een brug te ver. Het beïnvloedde mijn perceptie van het product, en dan niet positief :)

Zou me kunnen voorstellen dat Wooting in dat geval er ook een mening over heeft.

Just my 2 cts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teamacc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-05 09:51
Waarom worden op deze pagina alle graphs met de tekst "hoger is beter" betiteld? Lijkt me niet juist.

review: Wooting 80HE: de lekkerste tot nu toe

Goed koper is duurder dan slecht koper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
We vonden het een mooie foto waarmee we de zwarte en witte keycaps op een leuke manier lieten zien, smaken verschillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
@teamacc we zouden een neutrale moeten hebben inderdaad, want ik kan het alleen naar 'lager is beter' aanpassen, en ook dat is niet de juiste term. Minste van twee kwaden >:) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teamacc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-05 09:51
willemdemoor schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:06:
@teamacc we zouden een neutrale moeten hebben inderdaad, want ik kan het alleen naar 'lager is beter' aanpassen, en ook dat is niet de juiste term. Minste van twee kwaden >:) })
Wie zou getagd moeten worden om dit toe te voegen? Ik zie dit niet in "stoute bugs" of "mooie features" vallen, gezien het specifiek iets is voor redacteuren

Goed koper is duurder dan slecht koper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackdiablo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-04 17:09
er staat in de eerste paragraaf tlk-toetsenbord, hoort dit niet tkl te zijn? het is een afkorting voor tenkeyless.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
blackdiablo schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:11:
er staat in de eerste paragraaf tlk-toetsenbord, hoort dit niet tkl te zijn? het is een afkorting voor tenkeyless.
Hele late fix, dank!
Pagina: 1