Mijn zoon (13) speelt nu op een ps4.
Een aantal vrienden van hem hebben zelf een game-pc gebouwd en dat wil hij nu ook wel. Ik heb er totaal geen verstand van. We kennen wel iemand die eventueel de pc kunnen bouwen, het is voor hem dus niet de uitdaging en meerwaarde om zelf een pc te bouwen.
Ik ben me hier een beetje gaan inlezen en 500 euro lijkt een bedrag waarmee je een systeem hebt wat het net niet is?
Lees her en der ook wel opmerkingen bij dit soort vragen in combi met budget of diegene dan niet beter een ps5 kan kopen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral fortnite, af en toe rocket league en wil ook call of duty gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een apparaat waar hij bovenstaande games op kan spelen.
Wat verwacht je van ons?
Geen idee wat er nodig is om bovenstaande games te kunnen spelen.
Is hij dan beter af met een game-pc (omdat sommige vrienden (ook allemaal jonge jongens met niet allemaal evenveel verstand van specs) er 1 hebben of kan hij beter naar een ps5 kijken?
Een aantal vrienden van hem hebben zelf een game-pc gebouwd en dat wil hij nu ook wel. Ik heb er totaal geen verstand van. We kennen wel iemand die eventueel de pc kunnen bouwen, het is voor hem dus niet de uitdaging en meerwaarde om zelf een pc te bouwen.
Ik ben me hier een beetje gaan inlezen en 500 euro lijkt een bedrag waarmee je een systeem hebt wat het net niet is?
Lees her en der ook wel opmerkingen bij dit soort vragen in combi met budget of diegene dan niet beter een ps5 kan kopen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral fortnite, af en toe rocket league en wil ook call of duty gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een apparaat waar hij bovenstaande games op kan spelen.
Wat verwacht je van ons?
Geen idee wat er nodig is om bovenstaande games te kunnen spelen.
Is hij dan beter af met een game-pc (omdat sommige vrienden (ook allemaal jonge jongens met niet allemaal evenveel verstand van specs) er 1 hebben of kan hij beter naar een ps5 kijken?
[ Voor 3% gewijzigd door rinslll op 01-12-2024 11:11 ]