Toon posts:

onterechte ban op strikerz

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Huhmmm ik ben dus een aantal maanden geleden ONTERECHT gebanned op de strikerz-servers.

dit is het verhaal: Ik join dus strikerz1 en ik spawn in estate meteen als Terrorist, ik koop een Desert eagle en hoor meteen voetstapen (ronde was a begonnen) en ik knal het eerstvolgende wat om de hoek komt in zun voet. BAF! in een keer dood.

jammer dat het alleen een teammate was en dat ik na 3 keer soz te zeggen meteen gekicked word door 'neogroth' ofzo :S

Unex heeft me geprobeerd unbanned te krijgen maar dat is tot nu toe dus niet gelukt wat ik toch een beetje weird vind aangezien ik dus gewoon NIET TK en eigenlijk nog nooit express heb geprobeerd het voor anderen te vergallen (mensen die me kennen kunnen dit bevestigen)

Het systeem van permanent bannen vind ik dus wel goed, maar niet als het ONTERECHT bij mij gebeurd. want ik werd zonder pardoes na 1 teamkill gebanned omdat ik een teammate killde die nog maar 10 health had waarschijnlijk...

huhmmm moest gewoon ff mun ei kwijt...

Verwijderd

Huhmmm ik ben dus een aantal maanden geleden
Kom je lekker vroeg mee aanzetten, btw Strikerz heeft een eigen forum voor dit soort dingen.

Verwijderd

Waarom post je dit hier --> www.Strikerz.net --> Forum

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

misschien dat ons beleid dictatoriaal over komt (en frankly, zo is het ook bedoeld: our way or the highway) maar dat geeft nog niet meteen reden om mijn clanleden als NEOnazi te bestempelen.

Menegroth is de naam, en in dit soort zaken ga ik blindelings af op het oordeel van mijn adjes.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:12

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
post daar maar.
naam is btw Menegroth

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.