Ik zoek een?
Dock/KVM switch
Wat is je budget?
Max 200 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
eigenlijk niet.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
hey allen, ik zou graag een dock/kvm switch willen kopen die ook mijn laptop kan laden.
Ik weet alleen niet zo goed hoe dit dan werkt. Want eigenlijk hoeft de dock alleen muis en keyboard te switchen en beeldscherm voor de laptop aan te sturen. De pc heeft gewoon zelf via displayport de monitor.
Alleen weet ik dan niet of een simpele KVM switch voldoende is. wat ik eigenlijk zoek opgesommed is het volgende:
- monitor aansturen via HDMI 1440p144 UW
- Laptop opladen via usb C
- keyboard tussen pc en laptop switchen.
- liefst 1 kabel naar de laptop waar alles overheen loopt laden/scherm etc.
ik ben alleen bang dat de hdmi die dan in de dock ingeplugt zit gaat misselijken met de displayport die in de pc zit.
Ben bezig geweest in de pricewatch maar zie door de bomen het bos even niet meer.
Dock/KVM switch
Wat is je budget?
Max 200 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
eigenlijk niet.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
hey allen, ik zou graag een dock/kvm switch willen kopen die ook mijn laptop kan laden.
Ik weet alleen niet zo goed hoe dit dan werkt. Want eigenlijk hoeft de dock alleen muis en keyboard te switchen en beeldscherm voor de laptop aan te sturen. De pc heeft gewoon zelf via displayport de monitor.
Alleen weet ik dan niet of een simpele KVM switch voldoende is. wat ik eigenlijk zoek opgesommed is het volgende:
- monitor aansturen via HDMI 1440p144 UW
- Laptop opladen via usb C
- keyboard tussen pc en laptop switchen.
- liefst 1 kabel naar de laptop waar alles overheen loopt laden/scherm etc.
ik ben alleen bang dat de hdmi die dan in de dock ingeplugt zit gaat misselijken met de displayport die in de pc zit.
Ben bezig geweest in de pricewatch maar zie door de bomen het bos even niet meer.
[ Voor 4% gewijzigd door Splitinfinitive op 30-11-2024 23:33 ]