Mijn vraag betreft een macbook air van 2013:
Na wissen van schijf en herinstallatie OSX wel wifi maar niet volgens de appstore...
Appstore blijft melden dat er geen wifi is.
Ook in safari werken niet alle sites. Die wel werken hebben een slotje, anderen een wereldbol en de melding dat er geen veilige verbinding is, wat misschien ook voor de appstore geldt.
Let wel dit is een schone installatie. Al 2x
Je zou verwachten dat een nieuwe installatie in elk geval een werkende appstore heeft, de installatie komt toch ook van internet via WIFI
Relevante software en hardware die ik gebruik: schone installatie van OS-X op macbook 2013 4gig
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.
Andere router.
Klok staat goed
Harware test ok
DNS met 8.8.8.8 / 8.8.4.4 /1.1.1.1
Firewall aan/uit
Apple test WIFI OK
Wie herkent dit.
vr.gr. Bert
...
Na wissen van schijf en herinstallatie OSX wel wifi maar niet volgens de appstore...
Appstore blijft melden dat er geen wifi is.
Ook in safari werken niet alle sites. Die wel werken hebben een slotje, anderen een wereldbol en de melding dat er geen veilige verbinding is, wat misschien ook voor de appstore geldt.
Let wel dit is een schone installatie. Al 2x
Je zou verwachten dat een nieuwe installatie in elk geval een werkende appstore heeft, de installatie komt toch ook van internet via WIFI
Relevante software en hardware die ik gebruik: schone installatie van OS-X op macbook 2013 4gig
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.
Andere router.
Klok staat goed
Harware test ok
DNS met 8.8.8.8 / 8.8.4.4 /1.1.1.1
Firewall aan/uit
Apple test WIFI OK
Wie herkent dit.
vr.gr. Bert
...