Toon posts:

Belinea 10 30 20 valt uit bij 3d games!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me heeft een belinea 10 30 20 17 inch scherm
en telkens als hij een 3d game wilt spelen klikt het scherm 1x maar geen 2de x en valt het scherm uit (oranje lichtje begint te pinken) de refresh rate staat correct (gaat niet hoger dan het scherm aankan) we hebben zelfs via de dxsetup (die ook 1x het scherm tijdens de test liet uitvallen) de refresh rate voor DX games op 60hz gezet.

Nu het enigste spel dat op het moment werkt met deze setting is unreal tournament, sommige andere spellen laten het titel scherm zien maar eens je naar direct3d gaat ingame dus slaagt het scherm weer uit!

voor de proef op de som te nemen heb ik mijn tnt II kaart is in zijn pc laten steken en effect was hetzelfde, dus de kaart was het niet, dan even mijn LG 759ft plus scherm aangesloten en rara daarmee valt het niet uit !!!!!
dus het is wel degelijk zijn scherm.

Hoe kan dit opgelost worden ? het gebeurd in win2k, van andere systemen weet ik niet buiten in linux als je xwindows starte kreeg je zelfste probleem ! Ook als het scherm eenmaal was uitgevallen en ik sloot er dan mijn scherm op aan, bleef dit ook uit (maar niet als mijn scherm er van in het begin aanhing dan ging alles perfect)

any idea's ?

tnx

• THIJZEL
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik heb het zelfde probleem in xp gehad, toen ik de monitor op plug & play zette werkte het wel, maar nu ineens doet hij het om een vage reden weer, ook de driver geinstalleerd maar dat helpt ook niet.

er zijn meerdere mensen met dit probleem, maar ik kan nertgens een oplossibng vinden op inet, weet pleaase iemand wat het prob. is? kan iemand die goed duits kan ff op het maxdata forum kijken want ik kan het niet echt goed volgen maar volgens mij staat het er wel ergens.

ik heb trouwens een ati rage 128 32mb

• THIJZEL
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
niemand? op de (klote) site is ook niks nuttigs te vinden, terwijl ik met de search al 3 mensen met dit prob ben tegen gekomen, waarvan er geen een is opgelost..

het ligt iig aande monitor en niet aan de drivers van de vga kaart