Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
Hoi,

Vandaag tijdens het klussen op onze zolder zag ik toevallig dat er een Pin eruit ligt van onze vloerverwarming verdeler. Heb zelf al een poging gedaan om hem weer erin te draaien, maar hij gaat geen millimeter erin.

Iemand enig idee hoe ik de Pin weer erin krijg? Kan het kwaad dat hij zo open ligt of moet direct de stekker eruit?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TTUmBP9aceVrMz6loPCdcmJ904Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7x0w0j1FLJgwO7rBh8ydeQMO.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:43

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Ik weet niks van deze systemen maar...

Het lijkt wel alsof het motortje die zwarte actuator te ver naar buiten heeft geduwd. Afhankelijk van de tandwieltjes intern, kun je dat niet zomaar terugduwen.

Is het ding elektrisch aan te sturen zodat hij weer "kort" wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
Er loopt een kabeltje (RJ11)van de motor naar een Itho daalderop Auto Temp Regelunit.

Het RJ11 stekkertje heb ik er even uitgehaald, maar gebeurt niet veel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AgKX76iZEuA2-B9IMaTgdzd-QUA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/36LWVtfbMU24ZFM1qRRMSyYg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:10

paQ

Als je de stekker eruit haalt draait ie helemaal niet meer. Hij moet juist open draaien. (Pin intrekken )

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
Is inmiddels opgelost! Er moest meer warmte vraag komen, zodat de Pin weer ging terugtrekken.

Daarna kon hij weer vastgezet worden.

Bedankt voor het meedenken!