Samsung inruilvoordeel €150 bij inlevering oude tv Bij aanschaf nieuwe tv. Is deze aanbieding ook voor een tv zonder afstandsbediening en tv antenne die kapot is? Of moet dit een complete werkende tv zijn?
Vraag
Beste antwoord (via erwin1234556789 op 30-11-2024 15:33)
/f/image/13ulBc0YAoglfleoDnoMzDUA.png?f=fotoalbum_large)
Ik wil niet eens een Samsung of inruilen en het antwoord staat (meerdere) keren op de website in verschillende termen...
Allicht dat je bij een volgend topic even extra aandacht wil besteden aan de verplichte velden; die heb je nu weggehaald dus wij moeten maar raden wat je al gedaan hebt qua eigen onderzoek / contactmomenten / etc.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Alle reacties
uit https://images.samsung.co...rwaarden-Inruil-CE-NL.pdfContactgegevens:
Als u vragen of opmerkingen heeft over dit Inruil aanbod, dan kunt u contact met Samsung opnemen via telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief) of via een van Samsungs andere contactmogelijkheden zoals vermeld op www.samsung.com/nl/info/contactus/
Enjoy
Ja staat niks over in niet duidelijk.
Dus je hebt ze gebeld? En het antwoord was ook niet duidelijk?erwin1234556789 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:22:
Dan moet je beter lezen, want het staat er wel degenlijk inerwin1234556789 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:22:
Ey!! Macarena \o/
/f/image/13ulBc0YAoglfleoDnoMzDUA.png?f=fotoalbum_large)
Ik wil niet eens een Samsung of inruilen en het antwoord staat (meerdere) keren op de website in verschillende termen...
Allicht dat je bij een volgend topic even extra aandacht wil besteden aan de verplichte velden; die heb je nu weggehaald dus wij moeten maar raden wat je al gedaan hebt qua eigen onderzoek / contactmomenten / etc.
Defect ja maar ik heb geen afstandsbediening meer?
Ik word hier een beetje verdrietig van. Staat ook gewoon vermeld (meerdere malen). En anders bel je Samsung zometeen of maandag. We zijn hier om je extra te helpen; niet om je (helaas) begrijpelijk te leren lezen op de inruilsite.erwin1234556789 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:33:
Staat er in de voorwaarden dat er een afstandsbediening bij moet zitten, anders gaat de deal niet door?erwin1234556789 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 15:33:
Ey!! Macarena \o/
@erwin1234556789 zoals andere ook al aangeven verwachten we op Tweakers net wat meer eigen inzet dan dat je nu hebt laten zien. Nu is je vraag al opgelost, maar let daar op bij het aanmaken van een eventueel nieuw topic. Op dit topic komt in ieder geval een slotje.
@de rest. Gelieve TR's aan te maken, in plaats van te reageren.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.