Ze hebben bij mij mijn glas vervangen (van HR naar HR++, meen ik), oude kozijnen zijn blijven zitten.
Nu heb ik ineens dat het tocht uit een kiertje in het kozijn.
:strip_exif()/f/image/iUlDUDkS3hfqSDC7faJmuEXZ.jpg?f=fotoalbum_large)
(Die verticale opening.)
De tocht is lastig waar te nemen, alleen toen laatst met de storm de wind er vol opstond voelde ik het er echt blazen, maar het is er nu constant echt kouder dan op andere plekken.
Het voelt ook vochtig aan. Ik denk dat dat condens is, maar ik ben natuurlijk ook een beetje bang of dat niet met regen van buitenaf komt.
Doordat het zo lastig te constateren is, heb ik ook nog niet echt een goed rondje door het huis kunnen maken om het misschien op andere plekken ook zo is.
Groot verschil is wel dat dit een 'vaste' ruit is. Bijna alle andere ramen zijn draaikiep.
Maar wat kan ik nu het beste doen? De glaszetters terug laten komen?
Of zelf het dichtkitten of dichtpurren?
Voor nu heb ik er een plakbandje over zitten...
Nu heb ik ineens dat het tocht uit een kiertje in het kozijn.
:strip_exif()/f/image/iUlDUDkS3hfqSDC7faJmuEXZ.jpg?f=fotoalbum_large)
(Die verticale opening.)
De tocht is lastig waar te nemen, alleen toen laatst met de storm de wind er vol opstond voelde ik het er echt blazen, maar het is er nu constant echt kouder dan op andere plekken.
Het voelt ook vochtig aan. Ik denk dat dat condens is, maar ik ben natuurlijk ook een beetje bang of dat niet met regen van buitenaf komt.
Doordat het zo lastig te constateren is, heb ik ook nog niet echt een goed rondje door het huis kunnen maken om het misschien op andere plekken ook zo is.
Groot verschil is wel dat dit een 'vaste' ruit is. Bijna alle andere ramen zijn draaikiep.
Maar wat kan ik nu het beste doen? De glaszetters terug laten komen?
Of zelf het dichtkitten of dichtpurren?
Voor nu heb ik er een plakbandje over zitten...