Ik ben momenteel 30, gezond, vrijgezel en woonachtig in de randstad. Sinds een jaar ben ik aan het nadenken over waar ik oud wil worden. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik landelijker wil wonen, en ergens een nieuw leven wil opbouwen. Ik heb ooit eerder in Limburg gewoond, en in Twente.
De opties die ik nu overweeg zijn Friesland, regio Ede, regio Gorinchem... Het budget om een huis te kopen zit zo rond de 550k.
Ik ben dus eerder verhuisd naar andere gebieden in het land, dus ik ben het wel gewend. Maar toch twijfel ik, ik vind mijn leven zoals het nu is wel makkelijk namelijk. Ik heb een koopwoning, goede baan, vrienden en familie in de buurt... Toch weet ik dat ik op langere termijn niet gelukkig word hier in de randstad.
Wat zouden jullie doen? Heeft iemand hier vergelijkbare stappen gezet?
De opties die ik nu overweeg zijn Friesland, regio Ede, regio Gorinchem... Het budget om een huis te kopen zit zo rond de 550k.
Ik ben dus eerder verhuisd naar andere gebieden in het land, dus ik ben het wel gewend. Maar toch twijfel ik, ik vind mijn leven zoals het nu is wel makkelijk namelijk. Ik heb een koopwoning, goede baan, vrienden en familie in de buurt... Toch weet ik dat ik op langere termijn niet gelukkig word hier in de randstad.
Wat zouden jullie doen? Heeft iemand hier vergelijkbare stappen gezet?
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████