Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-05 20:26
Bij het afspelen van films of series in vlc media player op mijn sony bravia tv, heb ik de optie om ondertitels online te zoeken. Helaas werkt het nooit.

Bij automatisch zoeken vindt hij niets, maar ook handmatig een titel van een film voor ondertitels zoeken werkt ook niet. Hij geeft aan dat de service niet beschikbaar is.

Online al wat topics doorgelezen, maar het zou moeten werken met een sony android tv en vlc. In de instellingen van vlc kan ik weinig opties voor ondertitels vinden mbt opzoeken er van.

Zie ik iets over het hooft of moet ik nog wat instellen om ondertitels te vinden in vlc zelf?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:23
dat is bij opensubtitles maar dat zit tegenwoordig achter slot en grendel
en volgens mij kan je bij vlc niet je account meegeven om daar in te loggen

anders moet je die even koppelen of zorgen dat je ingelogd bent via hetzelfde apparaat
hebt denk ik een betaald account nodig aldaar om dit te kunnen laten functioneren

[ Voor 19% gewijzigd door boyette op 30-11-2024 06:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
Ik zie inderdaad op vlc android op de tv geen optie om url of credentials in te geven. Is het uberhaubt mogelijk nog of moet ik opzoek naar iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesKees21
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22-02 22:29

MeesKees21

DeepSeek of DiepZiek?

@basjuhh

Ik zoek altijd op de desktop bij opensubtitles.org. Echter druk ik niet op de grote, groene downloadknop, maar op het kleine groene rondje met een pijltje naar beneden, je krijgt dan altijd wat je zoekt. Ook ik krijg weleens de melding dat de service not available is, maar dan probeer ik het gewoon wat later en dan werkt het over het algemeen wel.

Er zijn maar 2 zekerheden in het leven, de eerste is dat je geboren wordt en de tweede is dat je doodgaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
Echter gebruik ik vlc op mijn tv en heb ik die optie niet. Ik weet dat ik ze kan downloaden en via usb of iets kan gebruiken. Maar het zou mooi zijn als ik bij streamen van films of series direct vanuit mijn vlc player kan selecteren en “downloaden”.
MeesKees21 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 19:07:
@basjuhh

Ik zoek altijd op de desktop bij opensubtitles.org. Echter druk ik niet op de grote, groene downloadknop, maar op het kleine groene rondje met een pijltje naar beneden, je krijgt dan altijd wat je zoekt. Ook ik krijg weleens de melding dat de service not available is, maar dan probeer ik het gewoon wat later en dan werkt het over het algemeen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:23
basjuhh schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 20:04:
Echter gebruik ik vlc op mijn tv en heb ik die optie niet. Ik weet dat ik ze kan downloaden en via usb of iets kan gebruiken. Maar het zou mooi zijn als ik bij streamen van films of series direct vanuit mijn vlc player kan selecteren en “downloaden”.

[...]
Hoe kom je aan een film zonder subtitles die zitten er toch gewoon bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
Iptv abonnement waarvan ik de content afspeel via vlc. Mijn schoonouders uit spanje zijn hier en wil graag dan spaanse onderiteling toevoegen of andersom als we iets spaans kijken nederlandse of engelse ondertiteling zodat ik het ook snap :)
boyette schreef op zondag 1 december 2024 @ 04:14:
[...]

Hoe kom je aan een film zonder subtitles die zitten er toch gewoon bij?
Pagina: 1