Harde laptop case / tas

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gostevie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-02 07:26
Ik heb een HP G10 255 laptop gekocht, model 853S9ES#ABD, en aangezien ik in de laatste 2 jaar 2 keer een laptopscherm kapot heb laten gaan bij transport (1 x waterschade uit een waterfles, 1 x scherm gebarst) en ik gewoon weet dat ik slordig om ga met mn spullen en het risico hoog is dat zoiets weer gebeurt, zoek ik een laptop case of tas die echt hard en stevig is en waterdicht is. De allermeeste laptop tassen die ik zie zijn van die stoffen sleeves met een rits of echt een rugzak/koffer ding. Ik neem mn laptop eigenlijk niet erg vaak mee, maar eens in de 1-2 weken landt ie wel in mn rugzak. Ik wil dus geen speciale rugzak voor mn laptop, maar gewoon een hele stevige case oid die mn laptop goed beschermt. Heeft iemand een aanrader hiervoor? Ik heb t volgende al gevonden:

https://www.ebay.com/itm/276736022000

Maar ben nog niet helemaal overtuigd. EVA is uiteindelijk toch niet helemaal waterdicht, ik verwacht niet dat een case een tocht door een rivier overleeft maar ik zou toch liever iets uit metaal of hard plastic hebben dan EVA. Of zie ik het verkeerd? Heeft iemand nog ideeen?