Hallo allemaal! Tips gezocht! Ik heb vorige week een de Canon EOS R100 systeemcamera aangeschaft, na eerder een oudere spiegelreflexcamera te hebben gehad. Deze nieuwe camera had echter allemaal witte puntjes (wat dieper) in het lcd-scherm, dus geen stof wat erop of erin zat en ook zat er geen folie op wat het kan zijn. In het licht zijn deze puntjes/pixels niet te zien, bij donker beeld wel. Bij allebei de meegeleverde lenzen is dit zo. Op de afbeeldingen op de pc is echter niets te zien, het zit echt in het schermpje.
Ik heb de camera teruggestuurd en het probleem gemeld. Nu heb ik dezelfde camera (bij een ander bedrijf) opnieuw gekocht in de veronderstelling dat het dan oké is. Maar ook bij de tweede nieuwe camera hetzelfde probleem! Weet iemand wat dit is en hoe het opgelost kan worden? Canon Support is niet bereikbaar.
Ik heb de camera teruggestuurd en het probleem gemeld. Nu heb ik dezelfde camera (bij een ander bedrijf) opnieuw gekocht in de veronderstelling dat het dan oké is. Maar ook bij de tweede nieuwe camera hetzelfde probleem! Weet iemand wat dit is en hoe het opgelost kan worden? Canon Support is niet bereikbaar.