Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ljh
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 29-11-2024
Hallo allemaal! Tips gezocht! Ik heb vorige week een de Canon EOS R100 systeemcamera aangeschaft, na eerder een oudere spiegelreflexcamera te hebben gehad. Deze nieuwe camera had echter allemaal witte puntjes (wat dieper) in het lcd-scherm, dus geen stof wat erop of erin zat en ook zat er geen folie op wat het kan zijn. In het licht zijn deze puntjes/pixels niet te zien, bij donker beeld wel. Bij allebei de meegeleverde lenzen is dit zo. Op de afbeeldingen op de pc is echter niets te zien, het zit echt in het schermpje.

Ik heb de camera teruggestuurd en het probleem gemeld. Nu heb ik dezelfde camera (bij een ander bedrijf) opnieuw gekocht in de veronderstelling dat het dan oké is. Maar ook bij de tweede nieuwe camera hetzelfde probleem! Weet iemand wat dit is en hoe het opgelost kan worden? Canon Support is niet bereikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik heb geen camera's maar https://www.reddit.com/r/...anon_r100_after_unboxing/ is de eerste die ik kan vinden en beschrijft "precies" wat jij ook al meldt.

Voelt / klink als nu 2x een produkt gekregen wat eigenlijk "af fabriek" al niet 100% functioneert. Terugsturen onder WKOA, denk ik dan maar? En misschien een ander model zoeken?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ljh
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 29-11-2024
Hoi @MAX3400 Dankjewel voor de link naar het topic. Dit is dus precies het probleem! Aan die reacties te zien is het niet normaal, wat een pech dat ik dat dan 2x heb. Terugsturen maar weer denk ik...