Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Geen max budget, maar zeg +-1500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen directe voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Of alles bij elkaar past zonder problemen en of er mogelijk nog verbeteringen zijn aan te brengen. Moederbord vind ik wat lastig kiezen en ik weet niet zeker of een aparte videokaart nodig is. Al is dit mogelijk wel beter om de CPU soms wat te ontlasten en GPU accelerated dingen? Alle input is welkom!
- Developen
- Draaien van programma's met snelle parallel processing (zo snel mogelijk, max/avg CPU gebruik is echter niet zo hoog)
Geen max budget, maar zeg +-1500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Monitor (30 inch - 2560x1600)
- Toetsenbord/muis
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 9 7950X Boxed | € 474,90 | € 474,90 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS | € 155,- | € 155,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Chalk White | € 141,32 | € 141,32 |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 6 - Dual Fan Black Edition | € 59,90 | € 59,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B6000Z30 | € 107,90 | € 107,90 |
1 | Voedingen | MSI MAG A850GL PCIE5 Zwart | € 115,- | € 115,- |
1 | SSD's | Samsung 990 Pro (met heatsink) 2TB (Gamers Pack) | € 149,90 | € 149,90 |
Totaal | € 1.203,92 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen directe voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Draaien van programma's met snelle parallele processing (zo snel mogelijk, max/avg CPU gebruik is echter niet zo hoog)
- 32 GB memory, of mogelijk 64 GB
- Moet stil zijn
- Waar kan zuinig, maar moet niet (veel) inleveren op prestaties (punt is dus minder belangrijk)
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Of alles bij elkaar past zonder problemen en of er mogelijk nog verbeteringen zijn aan te brengen. Moederbord vind ik wat lastig kiezen en ik weet niet zeker of een aparte videokaart nodig is. Al is dit mogelijk wel beter om de CPU soms wat te ontlasten en GPU accelerated dingen? Alle input is welkom!