HomeWizard P1 Meter icm Dynamisch contract (Tibber)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elasek
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 01-12-2024
Hallo,

Ik heb een P1 Meter die ik nu alleen gebruik om mijn verbruikt te zien. Nu wil ik gaan overstappen naar een dynamisch contract en wil ik (waarschijnlijk) naar Tibber. Nu hebben die een eigen p1 meter, de tibber pulse, maar die kost weer wat extra.

Kan ik met mijn HomeWizard P1 Meter ook de huidige prijs van mijn dynamische contract inzichtelijk krijgen? Ik vindt het namelijk onnodig om een 2e meter erbij te hebben die eigenlijk hetzelfde doet. Of zijn er grote verschillen die ik in overweging moet nemen?

Mvg

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:24
Ja dat kan. Bij je instellingen kun je dynamisch contract prijzen instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter_DB
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 23-04 16:55
Noxa schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 15:58:
Ja dat kan. Bij je instellingen kun je dynamisch contract prijzen instellen.
Hi, ik zit met dezelfde vraag, P1 meter van HomeWizard en ik stap over naar Tibber. Ik zie in de Enegy app van Homewizard wel de optie om een dynamische prijs in te geven maar het is toch geen doen om die elke dag voor 24 uur in te geven?!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:24
Wouter_DB schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 14:34:
[...]

Hi, ik zit met dezelfde vraag, P1 meter van HomeWizard en ik stap over naar Tibber. Ik zie in de Enegy app van Homewizard wel de optie om een dynamische prijs in te geven maar het is toch geen doen om die elke dag voor 24 uur in te geven?!
https://helpdesk.homewiza...ieven-en-energiekosten-in

Je hoeft alleen maar de opslag van je ernergie leverancier in te vullen. De rest berekent hij zelf aan de hand van de EPEX prijzen, die zijn universeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter_DB
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 23-04 16:55
Top, dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phone7
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-05 10:09
Het lijkt alsof de twee P1 meters van Tibber en HomeWizard niet goed met eljaar overweg kunnen zodra er een HomeWizard thuisaccu van 2,7Kwh wordt aangesloten. De accu valt weg zodra de tibber p1 in de P1 splitter wordt gestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phone7
Ik zoek nog naar een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phone7
De oplossing lijkt de voeding van de splitter te zijn. Deze wasblosgeschoten. Nu werkt het systeem goed.
Pagina: 1