Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mleijen
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik zit tijdens deze Black Friday te kijken om een Eufy doorbell te kopen. Nu heb ik een bundel gezien met Homebase en Chime. Wij hebben een Google Home staan en nu las ik hier en daar verschillende verhalen dat je de Google Home als Chime kan gebruiken zodat je deze niet erbij hoeft aan te schaffen.

Mensen die hier ervaringen mee hebben?

Lees namelijk dat het bij de een perfect werkt en de ander weer niet. Heeft dat te maken met de verschillende Eufy modellen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:44

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Mleijen ik heb hier de doorbel en kan die ook bekijken in Google Home, maar ik kan geen Google Nest o.i.d. instellen om af te gaan. Dus dat gaat volgens mij niet lukken. Uiteindelijk heb ik dus zelf twee extra chimes gekocht.

Sowieso 'Google Home' is alleen software, op wat voor apparaat zou je de melding willen laten afgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mleijen
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 29-11-2024
rens-br schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:00:
@Mleijen ik heb hier de doorbel en kan die ook bekijken in Google Home, maar ik kan geen Google Nest o.i.d. instellen om af te gaan. Dus dat gaat volgens mij niet lukken. Uiteindelijk heb ik dus zelf twee extra chimes gekocht.

Sowieso 'Google Home' is alleen software, op wat voor apparaat zou je de melding willen laten afgaan?
Het gaat om de Smart Speaker, sorry, had iets duidelijker moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Mleijen schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 12:40:
Ik zit tijdens deze Black Friday te kijken om een Eufy doorbell te kopen. Nu heb ik een bundel gezien met Homebase en Chime. Wij hebben een Google Home staan en nu las ik hier en daar verschillende verhalen dat je de Google Home als Chime kan gebruiken zodat je deze niet erbij hoeft aan te schaffen.

Mensen die hier ervaringen mee hebben?

Lees namelijk dat het bij de een perfect werkt en de ander weer niet. Heeft dat te maken met de verschillende Eufy modellen?
Ik heb eufy deurbellen en cams, Google home hubs En speakers en alexa show en speakers. Vziw kan eufy nog steeds niet via Google home. Ik gebruik daar dus al jaren alexa voor.

Ik vind dit terug, lijkt me volstrekt niet nuttig :?
https://support.eufy.com/...work-with-Google-Nest-Hub