Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xanderb
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20-06 01:05
Koopadvies soundbar met subwoofer (+- €400)
Ik heb als TV een Samsung QLED 55Q70C, waar ik heel tevreden mee ben. Echter zou ik wel wat beter geluid willen. Daarom ben ik nu op zoek naar een soundbar met subwoofer.

Wat is je budget?
+- €400

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om films en muziek af te spelen in de woonkamer.
Voor het grootste gedeelte zal het apparaat gebruikt gaan worden om films te kijken. En zo nu en dan een muziekje afspelen op de achtergrond. De bank staat zo'n 4 meter bij de TV vandaan.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf de Samsung HW-Q600C gevonden bij bol.com. Het betreft een soundbar + subwoofer, en deze is op dit moment redelijk scherp geprijst (€272) en kan goed samenwerken met mijn Samsung TV.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zou graag willen weten of er betere alternatieven onder de €400 euro zijn. De soundbar die ik zelf heb gevonden op bol.com betreft een buitenlands model. Het benelux model is duurder. Wat is het verschil tussen deze modellen? Zit er misschien een andere stekker aan?

Hopelijk ben ik volledig genoeg, maar mochten er vragen zijn dan beantwoord ik die graag :)

[ Voor 4% gewijzigd door xanderb op 29-11-2024 12:41 ]

Beste antwoord (via xanderb op 29-11-2024 21:11)

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:09
Buitenlands model houdt in dat het om grijze import uit een andere EU land betreft, vaak Hongarije. Stekker is gewoon hetzelfde.

De Q600C is een goede soundbar en beter dan concurrerende modellen, je zou eventueel naar de Q800D kunnen kijken. Is iets boven budget echter wel een paar niveaus hoger. Bijkomend voordeel is dat je via wifi muziek kunt casten, dit geeft een betere geluidskwaliteit dan over Bluetooth.

De Q800D kost momenteel bij EP € 429, zie folder. Je kunt ook via HelloTV vragen of ze de prijs willen matchen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:09
Buitenlands model houdt in dat het om grijze import uit een andere EU land betreft, vaak Hongarije. Stekker is gewoon hetzelfde.

De Q600C is een goede soundbar en beter dan concurrerende modellen, je zou eventueel naar de Q800D kunnen kijken. Is iets boven budget echter wel een paar niveaus hoger. Bijkomend voordeel is dat je via wifi muziek kunt casten, dit geeft een betere geluidskwaliteit dan over Bluetooth.

De Q800D kost momenteel bij EP € 429, zie folder. Je kunt ook via HelloTV vragen of ze de prijs willen matchen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xanderb
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20-06 01:05
Bedankt voor je reactie! Heb uiteindelijk de Q600C besteld, past beter in het budget dan de Q800D welke toch ruim €150 duurder is. Ook denk ik dat de Q600C zeker aan onze verwachtingen zal voldoen!