Wij lopen al sinds het begin dat de handdouche geinstalleerd is, tegen het probleem aan dat de houder voor de handdouche na plusminus 1 maand weer los zit en gaat draaien.
Het mechanisme zit maar met 1 schroef vast..
En de wijze waarop dit bevestigd zou moeten worden, lijkt me inherent aan het probleem.
Wanneer ik de schroef met alle mogelijke kracht probeer vast te draaien, dan schuift de plug min of meer uit de muur. Dat komt deels denk ik, doordat er eerst een aluminium plaatje op de wand zit, waar de plastic houder, die je vastdraait, los in zit.
Wie heeft ook dit probleem of heeft hier de oplossing voor ?
Mogelijk het vastlijmen/kitten van de plug, maar is dat verstandig en zou dat het probleem oplossen dat het plastic houdertje niet meer kan draaien?
:strip_exif()/f/image/XHFoizI77e8slYUPLphJLUYM.jpg?f=fotoalbum_large)
Het mechanisme zit maar met 1 schroef vast..
En de wijze waarop dit bevestigd zou moeten worden, lijkt me inherent aan het probleem.
Wanneer ik de schroef met alle mogelijke kracht probeer vast te draaien, dan schuift de plug min of meer uit de muur. Dat komt deels denk ik, doordat er eerst een aluminium plaatje op de wand zit, waar de plastic houder, die je vastdraait, los in zit.
Wie heeft ook dit probleem of heeft hier de oplossing voor ?
Mogelijk het vastlijmen/kitten van de plug, maar is dat verstandig en zou dat het probleem oplossen dat het plastic houdertje niet meer kan draaien?
:strip_exif()/f/image/XHFoizI77e8slYUPLphJLUYM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/veisde4pQLvdfoFtV4ZoDTBJ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 32% gewijzigd door Draakje5 op 29-11-2024 12:25 ]