Vast zittende toetsen steelseries / win 11 ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twijg92
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-08 08:26
Hallo Tweakers,

Ik heb een probleem met mijn toetsenbord en ik ben ten einde raad. Mijn toetsenbord (SteelSeries Apex 3) voert soms uit zichzelf de toetsencombinatie Ctrl of C uit, terwijl ik deze fysiek niet heb ingedrukt. Dit gebeurt willekeurig en ik kan niet achterhalen wat de oorzaak is.

Ik gebruik Windows 11 en heb al de volgende stappen ondernomen:

Drivers geüpdatet
Stuurprogramma verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
Plaktoetsen gecontroleerd en uitgeschakeld
Mijn hardware bestaat uit een TUF Gaming B650+ moederbord.

Heeft iemand een idee wat dit probleem kan veroorzaken of hoe ik het kan oplossen? Alle suggesties zijn welkom!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:27
Even voor de volledigheid, ik neem aan dat je hier al een ticket hebt aangemaakt: https://support.steelseri...ions/4995561161869-Apex-3 ? Wat kwam daar uit?
Modbreak:"Contacteer de helpdesk"-posts als deze voegen niets toe, al helemaal niet met zo'n passief-aggressieve toon. Post on-topic, vriendelijk en behulpzaam of post niet.

[ Voor 34% gewijzigd door dion_b op 01-12-2024 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twijg92
Naja ik zeg wel dat het het toetsenbord is maar als ik em eruit trek blijft windows nonstop c of control c doen. Toetsenbord doet op mn werklaptop niet gek.

Ik vermoed dat het driver matig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:15
Dan ligt het aan je pc, niet aan je toetsenbord.
Heb je bijzondere programmas draaien zoals Totally_Not_A_Trojan.exe?
Want een pc die zonder dat het toetsenbord ingeplugd is toetsencombinatie s doet zou ik niet vertrouwen. Goede virusscanner eroverheen zou mijn eerste gedachte zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twijg92
Nee het is nog een relatief schone installatie, ik gebruik de pc eigenlijk te weinig.

Op het moment doet mn keyboard het helemaal niet en zegt Windows schermtoetsenbord dat control permanent wordt ingedrukt.

Zou het misschien door cities skylines 2 kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twijg92
als ik de 3 toetsenborden in apparaatbeheer uitschakel dan ineens doet mn toestenboard het wel weer gewoon normaal. ik begrijp hier heel weinig van.
Pagina: 1