Eufy Homebase (3) vraag. extra netwerk of Wifi

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:04
Ik heb de manual al gedownload. Maar dat is slechts hoe je hem installeert.

Mijn homebase zou in de meterkast komen. En daar heb ik bepertk bereik naar buiten, waar de Eufo Solocam S340 hangt.

De solocam zou 'los' kunnen werken. Maar dacht wellicht voegt de Hub wat extra's toe. Sowieso dat de beelden niet al buiten gestolen kunnen worden.

MAAR, ik maak me dus zorgen om het bereik. Rondom buiten heb ik overal Wifi. Echter als de HUB zijn eigen draadloze netwerk maakt, ben ik bang dat het bereik te beperkt is.

Weten jullie hoe het werkt bij de Hub?

Beste antwoord (via meermarco op 30-11-2024 19:16)

• FredvZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:42
meermarco schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 17:33:
Niemand? Nog een 2 dagen korting. Anders evt bestellen en als niet werkt retour :-)
Ik heb zo'n hub met een solarcam aan de tand gevoeld hier in huis. En de conclusie was heel simpel: buiten bereik van de hub werkt het niet.
Met de hub in de meterkast (bij de voordeur) kreeg ik wel signaal in de voortuin, maar signaal in de achtertuin kan je dan wel vergeten.

Eufy heeft bij het ontwerpen van de HomeBase 3 een rare gedachtenkronkel gemaakt. Ze hebben het product afgeleid van de systemen die met POE-camera's + NVR werken en daarbij de kabels vervangen door wifi. Daarbij zijn ze alleen vergeten dat je het draadnetwerk van een NVR wél via je eigen thuisnetwerk kan verlengen/versterken.

Spel en typfouten voorbehouden

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:30
Werkt de hub dan niet via je eigen wifi netwerk alsook de camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
Hub sluit je bedraad aan. En creëert dan zijn eigen netwerk begreep ik. Maar sommige hubs werken zo dat wanneer hij geen bereik heeft, het alsnog via wifi of hetzelfde netwerk het op de hub terecht komt. Maar ik betwijfel is deze hub zo geavanceerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
Niemand? Nog een 2 dagen korting. Anders evt bestellen en als niet werkt retour :-)

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• FredvZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:42
meermarco schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 17:33:
Ik heb zo'n hub met een solarcam aan de tand gevoeld hier in huis. En de conclusie was heel simpel: buiten bereik van de hub werkt het niet.
Met de hub in de meterkast (bij de voordeur) kreeg ik wel signaal in de voortuin, maar signaal in de achtertuin kan je dan wel vergeten.

Eufy heeft bij het ontwerpen van de HomeBase 3 een rare gedachtenkronkel gemaakt. Ze hebben het product afgeleid van de systemen die met POE-camera's + NVR werken en daarbij de kabels vervangen door wifi. Daarbij zijn ze alleen vergeten dat je het draadnetwerk van een NVR wél via je eigen thuisnetwerk kan verlengen/versterken.

Spel en typfouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
Bedankt. Nutteloos in mijn geval dus. Helaas en bedankt. Dan koop ik de solarcam los.

[ Voor 20% gewijzigd door meermarco op 30-11-2024 19:16 ]

Pagina: 1