• peter-bos
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 20-01 12:17
Iemand hier in het bezit van een hybride warmtepomp van Triple Solar, gecombineerd met een Evohome? Zowel Triple Solar als Reisidio (de leverancier van Evohome) hebben geen documentatie over het aansluiten van een hybride warmtepomp op Evohome.
Onze Evohome is bijna 8 jaar oud, de warmtepomp hebben we nu een maand of tien. Op de Evohome draait de upfate voor warmtepompen maar deze is slecht gedocumenteerd. Als ik de Warmtepomp selecteer wordt gevraagd om een bepald type schakelmodule maar die hebben wij niet, wij hebben een oude module. Wat is de juiste manier om de spullen op elkaar aan te sluiten?

Groeten,
Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik15678
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 20-05 17:53
Triple Solar PVT systeem? Contact opnemen met triple Solar zelf.
Ik werk er af en toe mee, maar er is idd 0,0 documentatie van deze apparaten omdat ze deze bij triple Solar zelf volledig in eigen beheer houden.

Zakelijk en storingen
(020) 435 75 55
service@triplesolar.eu

Hier kun je volgens mij ook als particulier terecht.

Je hebt iig wel de BDR91T (BDR91T1004) nodig voor de warmtepomp, de oude BDR91 voldoet niet ivm het aantal schakelingen als ik het goed heb begrepen van resideo.
https://www.resideo.com/n...-warmtepompen-bdr91t1004/

En wil je ook kunnen koelen, dan heb je er 2 nodig, 1 voor verwarmen en 1 voor koelen, als dit ondersteund word door je Triple Solar.
De Triple Solars hebben een contact om de regeling in koelstand te laten schakelen, maar houd hier heel goed rekening mee, dat dit een 230V contact is en dat je dus een relais schakelaar moet hebben die tussen de warmtepomp en je evohome regeling komt te zitten!!!!

[ Voor 37% gewijzigd door Erik15678 op 29-11-2024 06:13 ]