Mijn Pod classic weer in gebruik genomen. Als ik albums/nummers vanuit iTunes wil importeren lukt dat niet meer. Als ik 'Synchroniseer muziek naar iPod' aanvink krijg ik de melding 'Weet je zeker dat je de bestaande muziek... van deze iPod wilt verwijderen en wilt synchroniseren met deze (iTunes) bibliotheek? Maar ik wil alleen nummers toevoegen op de iPod.
Vraag
Alle reacties
Een iPod hoort bij een bepaalde muziek bibliotheek en zal inderdaad gewist worden als je nu een andere probeert te gebruiken. Je kunt wel bijvoorbeeld WALTR 2 gebruiken.PetraH schreef op donderdag 28 november 2024 @ 21:58:
Mijn Pod classic weer in gebruik genomen. Als ik albums/nummers vanuit iTunes wil importeren lukt dat niet meer. Als ik 'Synchroniseer muziek naar iPod' aanvink krijg ik de melding 'Weet je zeker dat je de bestaande muziek... van deze iPod wilt verwijderen en wilt synchroniseren met deze (iTunes) bibliotheek? Maar ik wil alleen nummers toevoegen op de iPod.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Donstil: ik heb mijn muziek in iTunes gekoppeld aan de iPod. Die muziek wil ik toevoegen aan de iPod. De vraag is: als ik alles verwijder van de iPod de hele bibliotheek wordt synchroniseerd of dat ik zelf kan selecteren welke muziek ik vervolgens weer op de iPod wil hebben.
[ Voor 46% gewijzigd door PetraH op 28-11-2024 23:45 ]
Hoe heb je deze gekoppeld? Is het dezelfde computer met dezelfde iTunes bibliotheek als vroeger toen je de iPod voor het laatst gebruikte?PetraH schreef op donderdag 28 november 2024 @ 23:25:
Donstil: ik heb mijn muziek in iTunes gekoppeld aan de iPod. Die muziek wil ik toevoegen aan de iPod.
Je kan in Finder (Mac) en iTunes (Windows) zelf aangeven wat je wilt synchroniseren. Op nummer, artiest, album, playlist en genre niveau.De vraag is: als ik alles verwijder van de iPod de hele bibliotheek wordt synchroniseerd of dat ik zelf kan selecteren welke muziek ik vervolgens weer op de iPod wil hebben.
Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33
Als het dezelfde bibliotheek is als waar de iPod nu aan gekoppeld is dan kan dit inderdaad.PetraH schreef op donderdag 28 november 2024 @ 23:25:
Donstil: ik heb mijn muziek in iTunes gekoppeld aan de iPod. Die muziek wil ik toevoegen aan de iPod. De vraag is: als ik alles verwijder van de iPod de hele bibliotheek wordt synchroniseerd of dat ik zelf kan selecteren welke muziek ik vervolgens weer op de iPod wil hebben.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Met iTunes sync je alles ( of een deel ) van de muziek( video/podcast etc ) die erin staat naar de iPod. De oude muziek op de iPod wordt gewist. Meer is het niet.
Met 3rd party tools kan je volgens zeggen muziek toevoegen zonder de inhoud op de iPod te wissen, heb ik zelf geen ervaring mee.
Met 3rd party tools kan je volgens zeggen muziek toevoegen zonder de inhoud op de iPod te wissen, heb ik zelf geen ervaring mee.
Runs everything...
Pagina: 1