Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results
Hi @PtrO, Thanks voor de suggestie!
Ik houd in dit geval beter de verklaring van Freedom zelf aan ('hogere kosten voor grondstoffen, energie en inflatie'). Sommige klanten zullen dan aangenaam verrast worden
Voor nieuwe klanten geldt de prijsverhoging sowieso, dus ondanks je terechte kanttekening is het belangrijk dat iedereen in de basis op de hoogte is van de verhoging.
Nogmaals bedankt,
Yannick
Ik houd in dit geval beter de verklaring van Freedom zelf aan ('hogere kosten voor grondstoffen, energie en inflatie'). Sommige klanten zullen dan aangenaam verrast worden
Nogmaals bedankt,
Yannick
De 25,- verhoging voor het overnemen van een modem klopt niet.
Ik heb getracht het volgende weer te geven in de tabel.
Stel je hebt nu een huurmodem bijvoorbeeld een 5530. Als je 'm had gekocht bij je abonnement kost dit modem 125,-.
Door de prijsstijgen willen we de klanten tegemoet komen door het modem over te nemen, de overname prijs is afhankelijk van de leeftijd van het modem.
In het geval van de 5530:
Is ie nog geen jaar oud (dus door Freedom uitgegeven in 2024) betaal je 100,- voor de overname
Is is tussen de 1 en 2 jaar oud (uitgegeven in 2023) betaal je 75,-
Is het modem ouder dan 2 jaar (uitgegeven in 2022 of eerder, dan bestaal je nog 50,-
Ik heb getracht het volgende weer te geven in de tabel.
Stel je hebt nu een huurmodem bijvoorbeeld een 5530. Als je 'm had gekocht bij je abonnement kost dit modem 125,-.
Door de prijsstijgen willen we de klanten tegemoet komen door het modem over te nemen, de overname prijs is afhankelijk van de leeftijd van het modem.
In het geval van de 5530:
Is ie nog geen jaar oud (dus door Freedom uitgegeven in 2024) betaal je 100,- voor de overname
Is is tussen de 1 en 2 jaar oud (uitgegeven in 2023) betaal je 75,-
Is het modem ouder dan 2 jaar (uitgegeven in 2022 of eerder, dan bestaal je nog 50,-