percentages in prijsverhogingen.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:05

jdh009

FP ProMod
Topicstarter
Ik zie dat de prijzen op nieuws: Freedom Internet verhoogt prijzen internetabonnementen en huurmodems ... recent zijn aangepast. Helaas mis ik concrete informatie over de exacte stijgingen, zoals het percentage waarmee de prijzen zijn verhoogd. Dit zou volgens mij nuttig zijn om gebruikers beter inzicht te geven in de wijzigingen. Iets wat vaker aangegeven is en persoonlijk bij prijsstijgingen vrij belangrijk vind.

Zou het een idee zijn om standaard percentages te vermelden bij algemene prijsaanpassingen? Dat lijkt mij een goede manier om meer transparantie te bieden en klanten te helpen om de wijzigingen beter te begrijpen.

@YannickSpinner

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YannickSpinner
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 10:09

YannickSpinner

Redacteur
Hi @jdh009,

Bedankt voor de feedback! In principe doen we dat niet standaard, maar ik snap je overweging wel.

In het gelinkte artikel staat onderaan de pagina een uitgebreide tabel met daarin de exacte prijswijziging in euro's. Ik denk dat dit in de meeste gevallen volstaat; veel lezers zullen vooral benieuwd zijn wat ze voortaan moeten betalen, niet hoeveel procent dat precies is. Desondanks zal ik het in mijn achterhoofd houden!

Yannick

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:05

jdh009

FP ProMod
Topicstarter
YannickSpinner schreef op donderdag 28 november 2024 @ 20:01:
Hi @jdh009,

Bedankt voor de feedback! In principe doen we dat niet standaard, maar ik snap je overweging wel.

In het gelinkte artikel staat onderaan de pagina een uitgebreide tabel met daarin de exacte prijswijziging in euro's. Ik denk dat dit in de meeste gevallen volstaat; veel lezers zullen vooral benieuwd zijn wat ze voortaan moeten betalen, niet hoeveel procent dat precies is. Desondanks zal ik het in mijn achterhoofd houden!

Yannick
Hey Yannick,

Bedankt voor je reactie! Ik snap je overweging. Persoonlijk vind ik dat een percentageverschil meer inzicht geeft dan alleen het netto verschil, omdat het beter laat zien hoe groot de wijziging relatief is. Maar ik begrijp dat het voor sommige lezers minder relevant kan zijn. Mogelijk meer een ergernis voor andere artikelen dan perse deze.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999