ik heb mijn videokaart nu op 200@222 400@444 staan kan ik nog hoger gaan en als ik hoger kan mijn videoplank dan niet doorbranden
(ik heb een geforce 2 pro)
greetz psiduster
greetz psiduster
Je hebt gewoon 100% winst? Hoe doet dit ding het in games?(geen artifacts blokjes die er niet horen te zitten) Wat voor extra cooling heb je er op zitte? Lijkt mij dat ie te heet gaat worden.Op donderdag 13 september 2001 20:37 schreef psiduster__ het volgende:
ik heb mijn videokaart nu op 200@222 400@444 staan kan ik nog hoger gaan en als ik hoger kan mijn videoplank dan niet doorbranden![]()
![]()
(ik heb een geforce 2 pro)
greetz psiduster
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Op donderdag 13 september 2001 20:40 schreef MICHIEL123 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon 100% winst? Hoe doet dit ding het in games?(geen artifacts blokjes die er niet horen te zitten) Wat voor extra cooling heb je er op zitte? Lijkt mij dat ie te heet gaat worden.
hij bedoelt dat ie de core van 200 op 222 heeft gezetOp donderdag 13 september 2001 20:40 schreef MICHIEL123 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon 100% winst? Hoe doet dit ding het in games?(geen artifacts blokjes die er niet horen te zitten) Wat voor extra cooling heb je er op zitte? Lijkt mij dat ie te heet gaat worden.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
dit merk je niet erg in fps maar wel aan de eind scoreOp donderdag 13 september 2001 20:49 schreef shorty151 het volgende:
Hoe erg merk je dit in fps
Verwijderd
Artifacts, een vreemd voorwerp/iets.Op vrijdag 14 september 2001 18:31 schreef matty het volgende:
mijn noname (http://www.sparkle.com.tw oid) draaid op 200@ 270 en 365@465 (ik heb wel 5n/s ram... ipv 5.5n/s waarop ie orgineel geclocked is) met standaard koeling, een klein heatsinkje + fan op de gpu en geen ram heatsinks... na 20min UT spelen heb ik nog geen artiflicks (of hoe die dingen ook heten) alleen ik ga morgen maar es een heatsink bouwe....
[edit]
screenie
[afbeelding]
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Verwijderd
nja die dingen heb ik dus niet, ik kan gewoon spelenOp vrijdag 14 september 2001 18:50 schreef ReseT het volgende:
[..]
Artifacts, een vreemd voorwerp/iets.
En welk NVmax versie is dat?
Verwijderd
The devil is in the details.
waar kan je dat proggie krijgen ???Op vrijdag 14 september 2001 18:31 schreef matty het volgende:
mijn noname (http://www.sparkle.com.tw oid) draaid op 200@ 270 en 365@465 (ik heb wel 5n/s ram... ipv 5.5n/s waarop ie orgineel geclocked is) met standaard koeling, een klein heatsinkje + fan op de gpu en geen ram heatsinks... na 20min UT spelen heb ik nog geen artiflicks (of hoe die dingen ook heten) alleen ik ga morgen maar es een heatsink bouwe....
[edit]
screenie
[afbeelding]
Verwijderd
www.tweakfiles.com zegt genoeg toch ?Op vrijdag 14 september 2001 22:09 schreef psiduster__ het volgende:
[..]
waar kan je dat proggie krijgen ???
Dit topic is gesloten.
![]()