Vraag

• wensje
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 15-03 22:00
Hoi allemaal,

Voor mij is dit forum nieuw, dus ik hoop dat ik voldoe aan hoe het normaal allemaal gebeurt hier :)

Ik heb een website die draait op Wordpress, ik ben die nog aan het bouwen. Ik gebruik een thema waarin je de editor met blokken kunt gebruiken. Ergens heel handig, maar... nu komt het. Mijn logo wordt op de website weergegeven met een blauw blok erachter. Heel stom, want als ik ingelogd ben in Wordpress, zie ik het logo wel zoals het hoort: met een transparante achtergrond. Zodra ik uitlog, verschijnt het blauwe blok en helaas is dat ook wat onze bezoekers zien.

Ik heb al vanalles geprobeerd: alle logo-bestanden verwijderen van de mediabibliotheek en een nieuwe uploaden, de cache legen, de stijl van de website helemaal resetten en opnieuw instellen, niets helpt. Het logo blijft in een blauw blok hangen, ook al is het originele bestand transparant (opgeslagen in PNG). En dus zo vreemd dat wanneer ik ingelogd ben, ik het wel op de juiste manier zie.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, want ik zit zo langzaamaan met de handen in het haar. Het is gewoon echt niet mooi zo.

Alvast superbedankt voor jullie hulp!

Groetjes Wendy

Beste antwoord (via rens-br op 29-11-2024 09:57)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:44

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat is "ingelogd in Wordpress"? Als je als admin bedoelt vaak worden daar bepaalde stylesheets niet / niet altijd toegepast die je als "gewone bezoeker" wel voor de kiezen krijgt.

Ik zou eens met 2 verschillende / bekende browsers de website bezoeken en dan met F12 het exacte blok / frame / logo inspecteren en kijken hoe op dat moment de code / opmaak is. Grote kans dat er een andere code staat die het blauwig maakt veroorzaakt door een css ofzo.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:44

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat is "ingelogd in Wordpress"? Als je als admin bedoelt vaak worden daar bepaalde stylesheets niet / niet altijd toegepast die je als "gewone bezoeker" wel voor de kiezen krijgt.

Ik zou eens met 2 verschillende / bekende browsers de website bezoeken en dan met F12 het exacte blok / frame / logo inspecteren en kijken hoe op dat moment de code / opmaak is. Grote kans dat er een andere code staat die het blauwig maakt veroorzaakt door een css ofzo.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• wensje
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 15-03 22:00
Hi MAX3400,

Bedankt voor je snelle reactie! Met ingelogd bedoel ik inderdaad als admin.

Het was even zoeken in de codes, maar in vond inderdaad een verschil in de zogeheten 'lazyload'. Daarin stond blijkbaar een achtergrondkleur ingesteld. Hoe die daar is gekomen, weet ik niet. Belangrijkste is dat het is opgelost.

Heel erg superbedankt voor je hulp! Je hebt iemand heel blij gemaakt! :D

Nogmaals dank.