Vraag

• GvbuuH
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 02-06 14:59
Hallo allen,

Alweer twee week geleden een abonnement met nieuwe Samsung Galaxy A55 van Ben in huis, maar ik kom tot nu toe niet verder dan dit V , nadat ik mijn Google wachtwoord heb gegeven:

Er is te vaak een onjuist wachtwoord ingevoerd. Reset uw wachtwoord na het instellen om opnieuw in te loggen.

Dat gaf die zelfs bij de allereerste keer ook al aan.

Inmiddels verschillende keren mijn wachtwoord bij Google gewijzigd, gebeld met de helpdesk van Ben, doorverwezen naar een winkel, ik moest ook nog maar even telefoneren met Samsung Nederland, niets heeft geholpen.

Wat ik wel vreemd vind: Google is wel oké als ik inlog op mijn pc, maar als ik een sms beveiligingscode naar mijn telefoon laat sturen, gebeurt er niets, geen bericht dus.

Vandaag ook weer met de helpdesk gesproken, alle pijlen wijzen in de richting van Google. Ik moest maar de helpdesk van Google gebruiken, en de vraag stellen. Maar dat is in het Engels, geen zin in.

Ik wacht nog even met terugsturen, mijn oude telefoon is al 6 jaar en die heeft problemen met alle apps. Alleen nog telefoneren en appen, de rest heb ik verwijderd en uitgeschakeld. Krijg ik daarom geen bericht van Google? Moet ik die eerst weer inschakelen, zoals Google Mail?

Nog nooit zoiets meegemaakt, wie weet raad?

Beste antwoord (via rens-br op 10-12-2024 19:26)

• GvbuuH
@rens-br , niet meer aan gedacht, maar ik kreeg uiteindelijk een ingeving. Ik probeerde bij Samsung in te loggen met mijn Googlewachtwoord (inloggen met Google) Dat tot 3× toe. Nadat ik mijn Samsung account op de pc hersteld had, kon ik met mijn nieuwe wachtwoord weer inloggen op de foon en deze eindelijk gaan gebruiken.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:28

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@GvbuuH wellicht is het niet verzenden van de SMS een probleem, zou je eens een andere 2FA optie kunnen inschakelen?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• GvbuuH
@rens-br , niet meer aan gedacht, maar ik kreeg uiteindelijk een ingeving. Ik probeerde bij Samsung in te loggen met mijn Googlewachtwoord (inloggen met Google) Dat tot 3× toe. Nadat ik mijn Samsung account op de pc hersteld had, kon ik met mijn nieuwe wachtwoord weer inloggen op de foon en deze eindelijk gaan gebruiken.