Software, Downloads kunnen 'volgen'

Pagina: 1
Acties:
  • 305 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 11:02

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Topicstarter
1. Welk probleem ervaar je?
Toevallig nu 2 x achter elkaar vandaag dat ik bij downloads een softwarepakket zie staan wat ik gebruik en via tweakers zie dat er een nieuwe versie is die vele versies voor loopt op wat ik heb.
Bij voorbeeld: uitvoering: GlassWire

2. Waarom is dat een probleem?
Versies updaten... is handig; je gaat er niet altijd zelf naar op zoek en in principe ga je er wellicht van uit dat de software zelf op zoek gaat/ kan gaan naar updates

3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Vaker dan ik wil, nu 2 dingen achter elkaar waardoor ik het eindelijk aan stip.

4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
De optie om bij de software downloads tab je te kunnen abonneren met een notificatie op updates/wijzigingen.

Mijn opmerking slaat specifiek op de software downloads tab, maar zou natuurlijk in principe voor elke individuele product tab in de pricewatch kunnen gelden, zowel voor software als hardware in de pricewatch, denk aan
- nieuws over een product
- firmware update van je tv
- nieuwe uitvoering van een artikel te koop (op hoofdniveau bijv Apple, alles van apple, ga je voor iphone 15 pro max, dan alleen een nieuwe uitvoering van die productkeuze)
- Nieuwe vraag/aanbod geplaatst
- Nieuwe review om te lezen.

Negeren is vooruitzien

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Als ik je goed heb begrijpen dan heb ik goed nieuws, want deze functie bestaat al ;) Als je op "hebben" klikt, kun je het product toevoegen aan je Inventaris en ook een Downloadalert aanzetten. Dit kun je vervolgens ook beheren via je eigen profiel in het tabje Inventaris :)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tweakers heeft een RSS-feed; je kan zelf (extra) filters toepassen op de genoemde categorieen?

Of je houdt met een ander tooltje wijzigingen bij op https://tweakers.net/downloads/ en klaar? Op mijn smartphone gebruik ik bijvoorbeeld WebAlert.me van Vincent Jaksch om andere sites in de gaten te houden en bepaalde wijzigingen / elementen te detecteren.
je gaat er niet altijd zelf naar op zoek en in principe ga je er wellicht van uit dat de software zelf op zoek gaat/ kan gaan naar updates
Met enige nuance, en gezien het aantal reclame-campagnes hieromtrent maar ook het aantal hacks / malwares wat de laatste jaren in het nieuws is, denk ik dat je deze insteek van "wacht maar af en het komt wel" acuut moet heroverwegen afhankelijk van het apparaat of de internet-connectivity.

Als er op morgen op de Tweakers Frontpage staat dat LG WebOs zo lek als een mandje is en advies is om app A en B tijdelijk niet te gebruiken, denk je dan ook "oh, die update komt vanzelf, ik laat het zoals het is?"

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Bzzje

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Topicstarter
jelle. schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:02:
Als ik je goed heb begrijpen dan heb ik goed nieuws, want deze functie bestaat al ;) Als je op "hebben" klikt, kun je het product toevoegen aan je Inventaris en ook een Downloadalert aanzetten. Dit kun je vervolgens ook beheren via je eigen profiel in het tabje Inventaris :)
poef..... dat wist ik dus niet...... thx

Negeren is vooruitzien

• Bzzje

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Topicstarter
klein stukje feedback op die functie dan.... het alert vinkje blijft niet aan staan als je het aangevinkt hebt; de inventarislijstvinkjes wel ;)

Negeren is vooruitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Zat vandaag met dezelfde vraag, bedankt, ik heb me gelijk op 1 pakket geabonneerd.

Everything is better with Bluetooth

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.