Beste mede-Tweakers,
In verband met een 3-maanden durende reis naar Zuid Amerika ben ik op zoek naar een credit card. Ik ben aangesloten bij RegioBank (onderdeel van Volksbank) en ik vond daar de tarieven voor betalingen met hun (ICS/VIas) credit card nogal hoog, dus hoop ik op een goedkoper alternatief.
Ik heb al even gezocht en kom uit op de volgende opties: Revolut (plus of premium of hoger?), Wise, Openbank, N26.
Daarnaast de volgende info die wellicht goed is om te weten om een beter beeld te krijgen bij de situatie:
In verband met een 3-maanden durende reis naar Zuid Amerika ben ik op zoek naar een credit card. Ik ben aangesloten bij RegioBank (onderdeel van Volksbank) en ik vond daar de tarieven voor betalingen met hun (ICS/VIas) credit card nogal hoog, dus hoop ik op een goedkoper alternatief.
Ik heb al even gezocht en kom uit op de volgende opties: Revolut (plus of premium of hoger?), Wise, Openbank, N26.
Daarnaast de volgende info die wellicht goed is om te weten om een beter beeld te krijgen bij de situatie:
- De reis gaat door verschillende landen
- Het liefst heb ik de credit card tijdelijk omdat ik merk dat ik het verder niet nodig heb in mijn dagelijkse leven
- Ik vind het prima om maandelijks iets te moeten betalen voor de credit card als het bepaalde voordelen biedt (maar dan moet het wel tijdelijk kunnen, en dan max €10 p/m
- ik ga ook cash meenemen, maar omdat de reis lang is en ook naar erg afgelegen stukken gaat met mogelijk geen ATM, wil ik ook het gemak van een kaart hebben
- ik vertrek in maart dus ik heb nog tijd
Sony A7III | Sony FE 200-600mm G | Tamron 28-200mm Di III RXD | Alfa Romeo Giulietta