K, ik heb hier een Coolermaster EP-6I11 coolblok liggen zonder de bijbehorende fan (is naar de gal). Nu kwam ik laatst bij een elctroboer een radiale fan tegen en ben nu inmiddels op het idee gekomen om zelf een koeler er op te zetten. Mijn idee was dus om aan iedere kant van de clip 2x een radial fan te plaatsen en ze dan lucht te laten zuigen vanaf de andere kant (zodat ze geen vacuum trekken tussen elkaar. Heeft iemand hier ervaring mee ??
Je kan natuurlijk wel gaan zeggen dat je het gewoon ff moet proberen maar die fans kosten wel 20,- per stuk en ik heb geen zin om 80,- uit te geven + een constructie te bedenken om ze vast te maken als het qua cooling geen ruk opschiet (hoe logisch)
ps : Ik wil wel ff een simpel plaatje maken hoe het er uit gaat zien, maar heb nergens een stukkie webspace om het op te frotten
Je kan natuurlijk wel gaan zeggen dat je het gewoon ff moet proberen maar die fans kosten wel 20,- per stuk en ik heb geen zin om 80,- uit te geven + een constructie te bedenken om ze vast te maken als het qua cooling geen ruk opschiet (hoe logisch)
ps : Ik wil wel ff een simpel plaatje maken hoe het er uit gaat zien, maar heb nergens een stukkie webspace om het op te frotten