Eindelijk: grotere accu's in telefoons - Capaciteit…

Pagina: 1
Acties:

• Alxndr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-08 19:07
Artikel: review: Eindelijk: grotere accu's in telefoons - Capaciteit omhoog door nieuw...
Auteur: @arnoudwokke

In dark-mode is de titel "Gemiddelde accucapaciteit van smartphones " niet te lezen omdat de tekst zwart is/blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 11:18

arnoudwokke

Redacteur
Dank! Ik weet niet hoe ik dit kan fiksen, dit lijkt me een UI-probleem. Ik ga dit even intern vragen :)

• droofx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-07 10:51
Ik vind “grotere” in de titel verwarrend, omdat het niet om het formaat gaat maar om de capaciteit. Dit is wel in het artikel uitgelegd, maar ook daar wordt af en toe “grotere” gebruikt. “Betere” zou toch duidelijker zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:39
Betere kan natuurljk ook meerdere dingen betekenen.
Ik denk dat iedereen wel snapt dat het niet om het formaat van de accu gaat aangezien die in een telefoon zit.

• Alxndr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-08 19:07
@droofx ik snap niet waarom je zou denken dat het überhaupt mogelijk zou zijn om fysiek grotere batterijen in telefoons te plaatsen. Wanneer heb jij voor het laatst een telefoon van binnen gezien. er is geen enkele kubieke millimeter ruimte onbenut.

Dat kan je toch aan het formaat wel afleiden? Het is niet alsof er nog telefoons bestaan waarbij je de achterkant makkelijk vervangt door een andere met een dubbeldikke batterij erin zoals ik vroeger had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnoudwokke

arnoudwokke

Redacteur
@Alxndr als het goed is nu gefixt, dank!

• arnoudwokke

arnoudwokke

Redacteur
@droofx het enige goede alternatief is 'hogere capaciteit' of 'hogere dichtheid', maar beide alternatieven vereisen veel meer tekens. Ik denk idd niet dat het echt verwarring gaat opleveren :)
Pagina: 1