Pre-configured pc, voor bureauwerk en basic gaming

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• skoeben
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 23-09 14:16
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb al jaren geen vaste pc meer, doe alles op de pc van het werk. Maar ik zou nu toch terug graag een eigen pc hebben waar ik volledige controle over heb.
Ik ben niet volledig meer mee met de moderne componenten, ben ergens gestopt met volgen rond 2005 8)7
Uren aan een stuk gamen doe ik niet meer maar het zou wel leuk zijn moest ik de meeste games (mag op lagere instellingen zijn) kan spelen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou liefst onder 1000€ blijven maar er is eventueel een beetje speling. Goedkoper mag zeker :)

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee. Ook een nieuw beeldscherm is nodig.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niets speciaal. Zoals gezegd mag alles redelijk basic zijn.
Wel graag een toestel dat al volledig configured is, ik zie het niet zitten om alles zelf in elkaar te steken.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb korting op verschillende toestellen van HP en Lenovo, maar heb zelf geen voorkeur.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zie het niet zitten om zelf een toestel in elkaar te prutsen, dus graag iets pre-configured.
Het zou wel leuk zijn moest ik muziek op hoge kwaliteit kan afspelen.

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?
Ik denk dat alles hierboven reeds gezegd is; ik zoek een pre-configured toestel voor 1000€ of minder (of als het nodig is iets meer) met goed geluid voor muziek. Ook met een nieuw beeldscherm bij.
Het is niet nodig om alle games op de hoogste settings te spelen. Gamen is meer bijzaak.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:26
Je kunt ook laten assembleren in plaats van een HP of Lenovo. Dat is in mijn ogen echt zonde van je geld voor mindere hardware.

Daarnaast zou ik de BBG (bovenaan in de rode balk) eens bekijken, denk dat je voor 1000 euro een prima pc in elkaar kunnen laten zetten door bijvoorbeeld een Azerty (schijnbaar een erg goede winkel).

Valt het beeldscherm onder die 1000 euro? En welke eisen/wensen heb je daar aan?

Best Buy Guide: De beste 1080p-game-pc

[ Voor 12% gewijzigd door Arunia op 28-11-2024 09:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13:43
En als je de tip van @Arunia niet aandurft dan is iets als de Lenovo LOQ Tower 17IRR9 (90X0002SMH) of de Acer Nitro N50-130 A5X7605 best geschikt voor wat je wilt. Zoek voor rond de €100-150 een monitor uit in de BBG

• skoeben
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 23-09 14:16
Allebei bedankt voor het antwoord. Ik begrijp dat mijn vraag nogal vaag is maar dat komt vooral omdat ik helemaal niet meer mee ben in de hardware tegenwoordig.
Ik denk dat ik eigenlijk ook gewoon echt niet veel nodig heb. Alles wat ik wil spelen speel ik nu op een latop met een "Intel i7-11850H @ 2.50GHz 2.50 GHz", 32GB ram en een NVIDIA T1200 (4GB) en dat volstaat eigenlijk wel.

Ik heb die 1000€ gezet als richtprijs maar misschien heb ik ook zo veel niet nodig. Of misschien gaan jullie nu zeggen dat ik met die 1000€ niets vergelijkbaar heb. Daarvoor heb ik dus jullie hulp ndog.

Ik luister veel muziek dus goed geluid vind ik belangrijk.
En dat scherm, dat zou leuk zijn als ik dat er nog bij zou kunnen krijgen voor die prijs, maar ik snap ook dat dat misschien niet mogelijk is.

Hopelijk helpt dit nog een beetje.