Kaifa M230122: hoe op display actueel verbruik per fase zien

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-05 18:58
Mijn vraag
Ik wil graag op het display van mijn verse Kaifa M230122 slimme meter het verbruik per fase zien.

Ik weet dat dit kan: bij installatie liet de monteur dit zien (om met alle groepen uitgeschakeld te laten zien op welke fase ik teruglever).

Nu heb ik op het apparaat slechts één knop. Die cyclet door meterstanden en actueel verbuik (totaal), maar dus niet per fase.

Ik kan geen handleiding vinden van dit apparaat, dus al helemala geen uitgebreide die mij vertelt hoe ik die waarden per fase kan tonen.

Omdat ik weet dat het kan dus hier maar de vraag of iemand mij hiermee kan helpen.

(waarom ik dit wil: ik ben van 1x35 naar 3x25 gegaan en wil weten hoever ik kan gaan met mijn inductieplaat die max 32A trekt, icm de rest op die groep.)

Relevante software en hardware die ik gebruik
Kaifa M230122 3 fase-meter. Verdere aanduidingen op het apparaat: T11302 en SMR5.5.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rd6ldRZiYsCCdRCmTIJr2I-m7qY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uyKseMIWtwy8QB9yiNwAjMDg.png?f=user_large

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De enige bedienbare knop indrukken en ingedrukt houden.
Handleidingen gezocht. Alleen gevonden van andere typen en daar staat ook niks in.