Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningSlakkie
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 02:30
Ik ben een surround sound setup aan het aanschaffen, maar last minute heb ik toch wat twijfels en zou ik graag wat advies willen krijgen. Ik zie door de bomen het bos niet meer ;)

Waar wil ik naar toe?
Een 7.2 surround sound systeem voor films via apps op de TV, PS5 en Nvidia shield, gamen via Playstation 5 en muziek.

Wat heb ik besteld/keuzes gemaakt?Ik zoek een?
Links en rechts compacte speaker (passief, of actief icm geschikte receiver) eentje zal staan naast de bank bij een muur, de andere zal midden in de woonkamer staan naast de bank. Hierbij zou ik dus een of allebei op een speaker standaard willen monteren. De afmeting is niet exact maar ongeveer maximaal 21cm hoog, en liefste niet zo diep ongeveer (16cm)

Wat is je budget?
  • ongeveer maximaal 350 EUR per speaker dus 700 EUR totaal voor de twee speakers.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zoals je kunt raden ik wil surround sound voor films, gamen en ook muziek (in all speaker stereo mode). Voor de speaker is de eis dat deze relatief compact is en op een standaard gezet kan worden.

Wat heb je zelf al gevonden?

Betreft de speaker kan ik werkelijk alle kanten op:Welke vragen heb je hier nog over?
Uiteraard aanbevelingen voor speaker stands met cable management zijn ook welkom

[ Voor 23% gewijzigd door KoningSlakkie op 04-12-2024 17:15 . Reden: Ik heb ondertussen een receiver gekozen de Denon-X4800H nu nog de zij speakers ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:00
KoningSlakkie schreef op woensdag 27 november 2024 @ 16:47:
Qua draadloos:
Denon Home 150 (gepaard met een HEOS/denon receiver)?
Werkt niet. Denon HEOS op een receiver is Multi-Room en niet gemaakt om HOME speakers draadloos te koppelen, dat kan alleen met de Denon Home Soundbar.

[ Voor 3% gewijzigd door FeaR op 28-11-2024 13:59 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningSlakkie
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 02:30
FeaR schreef op donderdag 28 november 2024 @ 13:59:
[...]

Werkt niet. Denon HEOS op een receiver is Multi-Room en niet gemaakt om HOME speakers draadloos te koppelen, dat kan alleen met de Denon Home Soundbar.
Bedankt, dan valt die helaas af!