Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
We hebben sinds kort onze nieuwe LG OLED G4 aan de muur hangen en daarvoor had ik ook nieuwe 2 meter HDMI-kabel nodig. Ik heb deze gekocht bij Amazon, voor alle apparatuur prima, maar op de LG Bluray-speler (uit 2015) krijg ik een vreemd, soort van dubbel beeld.

Het lijkt niet aan de speler te liggen, op een andere tv met andere HDMI-kabel werkt het goed. En bij onze tv ook bij het opstarten, tot het hoofdmenu verschijnt, dan zoals hieronder op de foto. Iemand een idee? Andere kabel is helaas geen optie, alles zit al netjes in de muur afgewerkt. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/10a6tjsZ07xDDBIs91AIsb4GflI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wMv8imoHYawv8GsrOkLFwfW9.jpg?f=fotoalbum_large

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:11

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

MIsschien een vreemde vraag maar staat 3D modus aan van je TV bij dit apparaat?

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
KingTenteehje schreef op woensdag 27 november 2024 @ 15:24:
MIsschien een vreemde vraag maar staat 3D modus aan van je TV bij dit apparaat?
Geen vreemde vraag, ik heb eerder bij settings gekeken en volgens mij is er geen 3D op een LG G4? Zou het wel verklaren inderdaad.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Shit. Gevonden!

In de LG stond HDMI Deep Colour op 4K. Dat trekt die speler natuurlijk niet. Dus die functie nu uit. Scheelt weer een nieuwe speler.