Problemen omtrend bios update...

Pagina: 1
Acties:

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hallo!

heb al meerdere vragen over deze PC gesteld, maar ben nu een heel eind verder. alles zit er goed in en heb nu een P2 333 van iemand kunnen lenen. Ook weet ik hoe ik alle jumpertjes moet instellen enzo.

Dusssss alles goed ingesteld nu, maar er gebeurt nix. Monitor knippert een keer, fannetjes gaan draaien, hd geeft geen kick, en toetsenbord en power ledjes gaan branden.

Verder nix dus :( maar ja, nu staat er in de handleiding dat je een speciale bios update moet hebben wil je de P2 333 mhz kunnen draaien... en dat ie niet boot zonder die update (en een of andere intel patch.) |:(

Nu kan ik dus nix, ken niemand die een PII beneden 300 heeft die hem wel even wil uitlenen, en zonder zoon CPU kan ik het bios niet updaten :(

Het is een 440LX moederbord. heb er nu 128mb 100mhz ram inzitten (dat kan zonder probs)

Of is er toch nog een andere oplossing?

dank!

Verwijderd

Als het moederbord zonder update niet hoger kan, dan is de enigste oplossing updaten met een oudere processor ben ik bang

• Okasha
  • Niet online
Iemand omgeving Pijnacker die een PII 233 - 300 wel tijdelijk tot zijn beschikking wil stellen?

Als in: ik kom bij je langs, plug hem er bij jou thuis even in, en update het bios...

Hopen dat die het dan doet

Thnx!

• Killjoy
  • Laatst online: 25-08 21:40

Killjoy

Klingon lawn products

Misschien domme opmerking hoor, maar kan je 'm niet gewoon als 233 jumperen? De PII tot 333 MHz hadden geen multiplier lock.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• Okasha
  • Niet online
ja heb het geprobeert, maar hij gaf nog steeds geen kick...