Samsung Odyssey OLED G80SD - De goedkoopste…

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:30
Artikel: review: Samsung Odyssey OLED G80SD - De goedkoopste 4k-QD-oledmonitor getest
Auteur: @deepvreezo
Conclusie is volgens mij niet correct.
Een aantal nadelen ten spijt heeft de G80SD dus genoeg sterke punten en nog maar een halfjaar geleden betaalde je minstens 1200 euro voor een scherm met deze eigenschappen. In die zin is de huidige prijs een uitstekende deal. We merken wel op dat concurrerende QD-oledschermen ook in prijs zijn gezakt. Voor honderd euro meer dan de G80SD koop je nu bijvoorbeeld de Gigabyte AORUS FO32U2. Deze monitor is beter afgesteld dan de G80SD en heeft drie jaar fabrieksgarantie, beschikt over een AdobeRGB-stand, een fijne kvm-feature en USB-C. Dat zijn best veel extra's voor een niet al te hoge meerprijs, maar een mat scherm en smartfuncties heeft hij dan weer niet.

De genoemde AORUS is 300 euro duurder en volgens de pricewatch nooit goedkoper geweest. uitvoering: Gigabyte AORUS FO32U2P
Dan vind ik de "niet al te hoge meerprijs" wel erg discutabel, dat is namelijk 37.5% duurder. Is daar ergens een mix-up met een ander scherm?

EDIT: MAG WEG, inmiddels verduidelijkt

[ Voor 4% gewijzigd door Arjant2 op 27-11-2024 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepvreezo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:54

deepvreezo

Redacteur
Ah, ik heb juist een comment onder de review geplaatst. Ik bedoelde de AORUS FO32U2, momenteel bij drie winkels verkrijgbaar voor 900 euro, niet de FO32U2P die inderdaad altijd duurder is geweest. De FO32U2 heeft tov. de FO32U2P minder aansluitingen, maar nog altijd meer dan de G80SD. Vandaar dat ik hem als alternatief heb benoemd.