Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
TV voor onze gameroom.
Wat is je budget?
600/700
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
We willen de tv in de gameroom neerzetten en gebruiken op onze 2e Ps5. Daarom zou ik graag een tv willen met 120hz en lage input lag.
Wat heb je zelf al gevonden?
Philips The One 43PUS8809
uitvoering: Philips The One 43PUS8909 Antraciet
Welke vragen heb je hier nog over?
Beneden hebben we de Ps5 aan een LG C9 55" aangesloten. Deze beschikt oa over 120hz en VRR. Hier ben ik zeer tevreden over. Ik ben wel gevoelig voor input lag. We spelen hoofdzakelijk snelle shooters (cod, warzone, fortnite).
Omdat we in de gameroom dichter op de tv gaan zitten is een maat tussen de 42" en 48" denk ik beter. Ik heb bovenstaand model gevonden, maar kan echter niet veel terugvinden over de input lag etc.
Heb ook naar alternatieven gekeken. Deze vallen echter vaak duurder uit.
Ik zoek een?
TV voor onze gameroom.
Wat is je budget?
600/700
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
We willen de tv in de gameroom neerzetten en gebruiken op onze 2e Ps5. Daarom zou ik graag een tv willen met 120hz en lage input lag.
Wat heb je zelf al gevonden?
Philips The One 43PUS8809
uitvoering: Philips The One 43PUS8909 Antraciet
Welke vragen heb je hier nog over?
Beneden hebben we de Ps5 aan een LG C9 55" aangesloten. Deze beschikt oa over 120hz en VRR. Hier ben ik zeer tevreden over. Ik ben wel gevoelig voor input lag. We spelen hoofdzakelijk snelle shooters (cod, warzone, fortnite).
Omdat we in de gameroom dichter op de tv gaan zitten is een maat tussen de 42" en 48" denk ik beter. Ik heb bovenstaand model gevonden, maar kan echter niet veel terugvinden over de input lag etc.
Heb ook naar alternatieven gekeken. Deze vallen echter vaak duurder uit.
PSN: Mondaatje