Beste Mede Tweakers,
Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het volgende.
Ik heb de volgende setup.
Boven (eerste verdieping) heb ik mijn game pc staan.
* Bedraad netwerk
* Bedraad toetsenbord
* Bedraad muis
* Steelseries Arctis 7 headset
* 1440p 27" Scherm met HDMI en DP
In de woonkamer heb ik een losse 27" monitor staan met HDMI waarop ik wil gamen (game pc staat recht hierboven).
De enige bedrading door mijn woning is UTP en kan nagenoeg geen nieuwe bekabeling leggen.
Nu is mijn vraag, hebben jullie toevallig ervaring of dit op te lossen is met een KVM of dergelijke.
En wat heb ik dan allemaal nodig om het werkend te krijgen.
Ik heb gezien dat er KVM zijn die HDMI/UTP/USB hebben, maar er zijn er zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Beneden heb ik geen voorkeur of het toetsenbord, muis of headset bedraad of draadloos zijn.
De KVM moet via UTP lopen om de verbinding te kunnen maken tussen mijn pc en de monitor die beneden staat.
Hopelijk hebben jullie een oplossing voor mij of wellicht een andere oplossing.
Ik hoor het graag.
Grtz,
Nitro
Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het volgende.
Ik heb de volgende setup.
Boven (eerste verdieping) heb ik mijn game pc staan.
* Bedraad netwerk
* Bedraad toetsenbord
* Bedraad muis
* Steelseries Arctis 7 headset
* 1440p 27" Scherm met HDMI en DP
In de woonkamer heb ik een losse 27" monitor staan met HDMI waarop ik wil gamen (game pc staat recht hierboven).
De enige bedrading door mijn woning is UTP en kan nagenoeg geen nieuwe bekabeling leggen.
Nu is mijn vraag, hebben jullie toevallig ervaring of dit op te lossen is met een KVM of dergelijke.
En wat heb ik dan allemaal nodig om het werkend te krijgen.
Ik heb gezien dat er KVM zijn die HDMI/UTP/USB hebben, maar er zijn er zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Beneden heb ik geen voorkeur of het toetsenbord, muis of headset bedraad of draadloos zijn.
De KVM moet via UTP lopen om de verbinding te kunnen maken tussen mijn pc en de monitor die beneden staat.
Hopelijk hebben jullie een oplossing voor mij of wellicht een andere oplossing.
Ik hoor het graag.
Grtz,
Nitro
Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo