Verkoopadvies benodigd - UPGRADESET

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABYamaner
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 29-06 14:44
Hallo iedereen,

Met de komst van de nieuwe AMD 9800X3D beginnen mijn handen te kietelen. Ik ben van plan enkele onderdelen van mijn huidige setup te verkopen. Ik weet niet of ik in de juiste gedeelte ben van het forum, als dit topic verkeerd is geplaatst mag het uiteraard verplaatst worden. Heeft iemand enig idee waar ik bijvoorbeeld makkelijk kan berekenen/wat ik ongeveer voor mijn oude onderdelen kan vragen?

De onderdelen die ik graag wil verkopen zijn:

CPU: Intel i9-13900K
Moederbord: ASUS TUF Z790 PLUS-WIFI
RAM: Corsair Vengeance (RGB) DDR5 6200MHz CL36 (2x16gb)

Alle onderdelen zijn in goede staat en hebben altijd probleemloos gewerkt. CPU heb ik eerst gekoeld met een Z73 RGB van NZXT en nu sinds een paar weken met een Arctic Cooling III Liquid Freezer 420mm, ik vind dat de Liquid Freezer toch beter koelt dan de NZXT. Voor de rest heb ik het eigenlijk allemaal in elkaar gezet begin januari 2023. Originele verpakkingen, facturen en accessoires heb ik thuis nog liggen.

Hebben jullie enig idee voor hoeveel ik dit kan verkopen en/of een manier/tool om het zelf te kunnen berekenen. Nogmaals, ik weet niet waar ik het anders moest plaatsen vandaar dat ik het hier doe.

Alvast bedankt voor jullie begrip en/of hulp :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:25

br00ky

Moderator Harde Waren
Taxatie is niet toegestaan. Je kunt zelf met behulp van tweedehands bronnen zoals V&A en marktplaats tot een educated guess komen.

Dit topic is gesloten.