Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerthofman
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-11-2024
In 2019 heb ik een LG 55SK8000PLB televisie gekocht, prima TV.. tot nu. De internet-connectie heeft het begeven, LG wil me hier wel mee helpen maar dan moet ik een aankoop-bon hebben.

Uiteraard heb ik die recentelijk weg gegooid, dus mijn vraag is.. Heeft iemand toevallig deze TV ook gekocht in 2019 en de kassa-bon nog wel bewaart en ik die mag/kan gebruiken voor mijn garantie?

Ik heb nog een vraag uitstaan bij Mediamarkt, waar ik destijds de TV gekocht heb. Nog geen reactie van gehad.

Wellicht is er een andere oplossing voor het maken van mijn TV wat betreft de internetaansluiting, hoor ik dat ook graag :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dus eigenlijk vraag je of iemand je wil helpen met het plegen van fraude?

Wat bedoel je met 'internet connectie heeft het begeven?'

[ Voor 29% gewijzigd door njitter op 27-11-2024 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Kun je niet door middel van een bankafschrift de aankoop aantonen? Of heb je contant betaald?

[ Voor 7% gewijzigd door evilution op 27-11-2024 10:29 ]

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerthofman
njitter schreef op woensdag 27 november 2024 @ 10:25:
Dus eigenlijk vraag je of iemand je wil helpen met het plegen van fraude?

Wat bedoel je met 'internet connectie heeft het begeven?'
Is dit fraude? Het voelt niet als fraude :P

De internet kaart verbreekt telkens de verbinding, een stotterend/haperend effect in het beeld als gevolg. Ik draai nu alles (netflix, etc) via mn PS5, daar geen last. De wifi module van de TV heeft zichzelf ook uitgeschakeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerthofman
evilution schreef op woensdag 27 november 2024 @ 10:28:
Kun je niet door middel van een bankafschrift de aankoop aantonen? Of heb je contant betaald?
Het bankafschrift kan ik aanvragen, maar LG heeft daar al op gereageerd dat ze n.a.v. dat afschrift nog niet kunnen zien of het dan om de TV gaat, dus dat gaat in dit geval niet op, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zelf gebruik ik bij de Mediamarkt altijd met Clubcard. Dan heb je een digitale bon. Ik krijg de bon tevens in de mail. Maar dat zul jij wel niet gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerthofman
njitter schreef op woensdag 27 november 2024 @ 10:38:
Zelf gebruik ik bij de Mediamarkt altijd met Clubcard. Dan heb je een digitale bon. Ik krijg de bon tevens in de mail. Maar dat zul jij wel niet gedaan hebben.
Klopt, ik heb de TV aan de kassa (met pin) betaalt, helaas niet terug te vinden in de 'my mediamarkt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:24

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Mijn inziens zou dit fraude zijn. Onderwerp gaat op slot.

Bovendien klopt er iets niet: De fabrieksgarantie is al lang verlopen. Mogelijk is er nog wettelijke garantie bij de verkoper, maar bij een televisie van meer dan 5 jaar oud wordt ook dat twijfelachtig.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.